fannys Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Är det fixat än?? Vad kan dom erbjuda isådant fall?? Går det få "hmm" Ra?e back...?? /K Citera
Mjukis Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Allt är inte klart ännu, iaf inte med dom vi har haft lite kontakt med. Det finns ju en del andra bolag som vi kan välja om det inte skulle funka med dessa. Hoppas att dealen e klar i veckan. Återkommer ang rakeback. Citera
fannys Postad 23 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2006 ok låter bra.... Trodde inte att man fick prata om rakeback på detta forum därför skrev jag lite lustigt.... Har blivit tillsagd en gång och jag kunde inte posta då.... Citera
Mjukis Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 Inte en aning om man får prata rakeback eller inte, QoS säger väl te oss isf. Sitter du uppe o grindar Kejan? Själv kan kan ja inte sova, försöker bli av med snuset och det gör inte nattsömnen direkt lätthanterlig!! isch! Citera
fannys Postad 23 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2006 Skrev en tråd om rakeback för ett tag sedan... men fick genast ett meddelande att jag ej fick posta sånt på forumet... Tydligen tycker inte deras sponsorer om det och ämnet tenterar att dra till sig en massa spamtomtar som försöker med gratis reklam... Grindar alltid.... Fast jag hade en "praktikant" hos mig i helgen som spela (kärringens lill kusin) Han fick börja på lite 30$ sitngo och HU... slutade med att han fick spela 1 $....men han förlorade där också... han var väl ingen stjärna direkt... .....roligt att titta på 1$ headsuper alltså... Hålstege drag vs bottenpar så åker pengarna in Citera
Mjukis Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 Spela han ditt konto? Järvt av dig att sätta en rookie på $30 sng isf, jag skulle ju inte se det som en investering direkt Men iof, har han tomteklonkskills så Citera
DiegoForlan Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 haha fan lika kul varje gång o se hur pass våra trådar drar iväg från huvudämnet alltså! Mjukis är nånting klart med * ? (* = sponsorn !) Satt o kika igenom lite igår och måste säga att det ser väldigt bra ut alltså ! Citera
some1blue Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 Kan tänka mig att spela för dina pengar på ditt konto oxå... Säg till va jag får för % o va du har för krav så lever jag upp till det... Citera
fannys Postad 23 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2006 Ja han spelade från mitt konto... Inte första som "praktiserar" heller... många som vill lära sig... svärmor, kompis, morfar.... Spelar inte seriöst på expekt så det gör inget... Citera
Mjukis Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 Så, då är det mesta med den nya sponsorn klart och jag kan säga att det är HeyPoker som fått äran att samarbeta med Westbaypoker. Marker och bord är skickade från Heypoker, expekt behövde 6 månader på sig för att ens fundera på om vi skulle få bord. En onlineturnering med väldigt bra värde är på gång. söndag 26 februari €20, NL THE, freezeout Extrapriser från Heypoker enligt följande: 1:a plats €200 extra 2:a plats €100 extra 3:e plats €50 extra Gästspel kommer att förekomma inom en snar framtid (kan tillägga att Heypoker har ett eget damlag ) Något krav på att ha konto på Heypoker kommer vi inte att ha, dock ser vi gärna att ni har deras klient som favvo Citera
fannys Postad 23 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2006 Damlag.... låter intressant för dig mjukiz Berätta mer om sajten... Hur många spelare?? Bara svenskar?? RAKEBACK????????? Vilka nivåer på NL?? MKT sitngos?? Bord... fan va nice... bra jobbat chefen Citera
fannys Postad 23 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2006 Vilka damer ingår i deras lag, förresten?? Citera
Mjukis Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 Tror du skulle passa bra i damlaget Kejan Tydligen så va där inga kändisar i något av lagen. Kan fråga om jag kan få en lista över spelare. schh.. rakeback Ska kolla upp allt sådant som rakeback oxå. Det är runt 5000 spelare online på kvällarna iaf. Helt ok tycker jag. Citera
fannys Postad 23 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2006 ofan låter bra.... Lina olofsson är tydligen med i damlaget... Hon som gjorde intervjun med tanten... och hon var på MOP och SM också... Skribent på poker.se och pokermagazine Nästan så man ska in och glutta lite... Citera
Mjukis Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 Tycker du ska in o kika lite påt, det är ju B2poker nätverket (heter det väl om ja inte har helt fel?) så 24th o några andra ingår ju där oxå. Tror det kommer bli skitbra alltihop, lite mer drag än i exp kan man säga.. Citera
fannys Postad 23 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2006 ok det är ju samma som martinspoker... Då har jag koll Citera
Willy_Wonka Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 mycket bra fixat Mjukis!! Har spelat ganska mycket på B2B senaste tiden och det är bra skit. Glöm inte att signa upp via pf.nu så får ni badlakan och bonus Citera
fannys Postad 23 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2006 Rakeback då willy?? Kan inte sitta och spela 24/7 utan det.... kastar ju fan skit mkt pengar i sjön om det inte går att fixa Citera
Willy_Wonka Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 njae, tror inte det finns rakeback på B2B-nätverket Citera
HeyJohan Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 Måste vara ofin och blanda mig i er diskussion här. Vi har inte rakeback, det är sant (big no-no inom B2B), men vi har en shop där du kan handla för VIP-poängen. Bland produkterna hittar du Breitlings, iPod Nano, LCD-TV, monitorer, gadgets, mobiltelefoner med mera. Så du får betalt för den tid du spenderar hos oss även om det är prylar och inte cash. Ni når mig för övrigt här på forumet om ni har fler frågor. Rekommenderar PM eller om ni hellre känner för det: MSN Messenger. Mer info om hur ni hittar mig: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=21291 Hoppas vi ses på nån liveturnering i vår Trevlig kväll! Mvh Johan Citera
DiegoForlan Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 Absolut inget ofint av dig o blanda dig i här! Däremot redigt trevligt o se att du kikar in här hos oss ! Som sagt ingen rb är ju lite synd men att ni har många skojiga grejer i eran shop så jag tror definitivt att iaf jag kommer köra ihop ett par Points Ser fram emot att möta dig (och eller) team heypoker hos oss i vår ! // DiegoForlan Citera
fannys Postad 25 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2006 Var inne och kollade lite på hey sidan och läste lite... Håller med diego här (aldrig gjort det innan men men ) finns lite goa grejer i VIP shopen... Läste nånstans att man får 1 VIP/5€ om du spelar SnGs alltså 20VIP på en 100€ SnG.... Cash game 1VIP/ 0,30€ rake .... Så om "jag" har rakat 9000€ en månad så får jag 30000VIP och missar 1000€ bonusen med 1VIP och får "bara" 800€ istället... (30001 - 100000Vip = 1000€ bonus/månad) Är det så här man räknar eller jag som ska gå och sova lite kanske?? Vilka ingår i hey teamen förresten?? (Lina Olofsson?) MVH/ Familjen Citera
fannys Postad 25 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2006 Hittade en tråd om Heypoker på forumet... (gå in där) För 120000VIP så kan man få hänga med till WSOP 2006 (stopptid 1/6) Finns ca 20 platser men om det blir rusning så kan dom nog skramla ihop fler platser.... fan va nice... (lika bra som rakeback) Dom verkar ha många roliga påhitt... Ska nog sätta in en liten slant och kolla sidan lite... Verkar vara jävligt bra kundservice också... det är jag inte bortskämd med.... MKT bra jobbat chefen (att jag skriver så mkt beror på att jag inte kan sova.... spela vill jag inte heller göra mer i dag, då utdragningarna har kostat mig 4 inköp... TILTEN va nära...) Citera
Ariados Postad 25 Januari , 2006 Rapport Postad 25 Januari , 2006 Testade att sätta in 200€ (max deposit för VISA ) igår. Efter 5 mins spärrade dom mitt konto för jag använt en annan persons VISA, haha... Men supporten var väldigt samarbetsvillig och lyckades lösa det på 15~ mins. Fick dessutom tillbaka buy-in till en turbo turnering som jag inte kunde spela pga detta, så det var schysst. Slaskade bort pengarna nästan direkt men tänkte sätta in lite mer o försöka grinda ihop till en ny mobil lr nåt, deras VIP system är ju coolt Verkade va rätt usla spelare, speciellt i turneringarna. Fast det finns ju ett par bra på dom högsta nivåerna där Fuat Can sitter å drar in en FET månads-lön.. Citera
Recommended Posts