Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Fnns ingen sån tråd, och jag ska dit snart så verkade bra att starta en...

Kan någon ge mig tips om bra ställen och sånt. Bra skiva affärer också (helst vinyl).

Tack på förhand!

Postad

Heaven är skönaste klubben, gayklubb visserligen men otroligt bra drag trots/pga av det. Sköter du korten rätt kan du "göra en tjej" och stå o bli bjuden på bärs hela kvällen av nån grabb för att sedan gå o hångla med en tjej.

• 1 month later...
Postad

Regency hotel tycker jag har funkat bra. Skönt ställe, nice underground bar/lounche för bakfyllan.

Nu var det iof ett par år sen jag bodde i London, men ville man ha riktigt fett med drag när jag bodde där, sökte man sig ner till Brixton. Okej, du får inte vara allt för rädd om livet förstås, men hittar man en riktigt sådär sjukt mindblowing bra klubb, så gör man det där.

Check

Så svårt att säga också, när du inte berättar vad du är ute efter. Killarna i Chemical Brothers drev en klubb som var grymt bra också, som vi ofta var på. Hette Heavenly Social, låg/ligger i östra London. Sen har du A.K.A/TheEnd, om den finns kvar (fanns för typ 2 år sen, när jag var där sist) ganska centralt.

Det bästa generella rådet jag kan ge dig är nog ändå att köpa ett nummer av Time Out och utgå ifrån det. Finns på bra tidningsaffärer i Sverige, så du kan förbereda dig innan du åker. T.e.x på Press-stop.

Have fun! (Och se till att gå på fotboll förstås. Selhurst Park is da shit!)