Gå till innehåll

Disconnectad mitt i turnering, kan man få ersättning?

Anderssson

Recommended Posts

ja om det är sajtens/nätverkets grejer det krånglar i och inte din uppkoppling så får du i alla fall inköpet tillbaks :)

Jag surfade mm på olika siter under tiden jag försökte koppla upp mig igen, så min uppkoppling fungerade(Comhem 8M).

Man när jag äntligen kom in igen så fråga jag i chaten om någon annan blivit disconnectad, och det var någon som svarade att han hade problem. Men det verkade inte vara alla som var drabbade, vilket gör det än mer irriterande. :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett ärende under utredning med två SnG där klienten krashade. De vägrar än så länge betala tillbaka något men har krävt in data om min PC, uppkoppling och någon värdelös logfil som de skapar lokalt.

Detta gäller Martinspoker.

Jag antar att det helt enkelt är säkrast att sluta spela turneringar på B2B och spela på stabilare platformar som tex Party där jag aldrig haft problem själv (om inte hela servern eller bordet gått ner och ALLA fått tillbaka pengarna)

Länk till kommentar

Lirade på expekt under deras stordagar då de just kommit in i TAIN nätverket. Lirade 500$sng och vips dog altl. Fick igen insatsen och inget mer. Dagen efter lirar jag en till och då kraschar det igen. Denna gång nöjde jag mig inte med att få igen buyin så fick mig 800$ som var ett litet bevis på deras godwill. Dock kommer jag aldrig mer sätta min fot där.

så var det siten som det berodde på så ska du stå på dig att åtminstone få igen buyin.

Länk till kommentar