Bjorn_ Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 7 Card Stud High-Low ($0.50/$1.00), Ante $0.05, Bring-In $0.25 (hand converter) 3rd Street - (0.60 SB) Hero: 4:heart: A:club: 5:club: ___brings-in___calls Seat 3: xx xx 6:heart: ___raises Seat 4: xx xx 9:diamond: ___folds Seat 6: xx xx A:heart: ___calls Seat 7: xx xx 9:spade: ___folds Seat 8: xx xx 5:heart: ___calls Självklar syn när det kommer tillbaks. Kanske kan det t.o.m. vara för värde att höja? 4th Street - (4.60 SB) Seat 6: xx xx A:heart: J:heart: ___bets___calls Seat 8: xx xx 5:heart: 4:spade: ___raises Hero: 4:heart: A:club: 5:club: 8:heart: ___folds Seat 3: xx xx 6:heart: Q:club: ___calls Är det rätt att folda här. Risken är ju stor att jag får betala dyrt för att dra mot näst bästa handen. /Bjorn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 3:e: Klart du skulle kunna återhöja med A45 med två klöver. Speciellt om positionerna var lite annorlunda och du hade esset till vänster om dig och han som höjde till vänster om honom. 4:e: Lite väl tight fold tycker jag, speciellt då det höjdes på 3:e. Seat 8 har ingen färdig hand ännu. Seat 6 kan antingen ha färgdraget (med massa döda hjärter) eller mer troligt par i ess. Tror Seat 8 vill höja bort Seat 6 som höjde på förra gatan, vore ju synd om han även lyckades höja ut dig. Inga 2:or, 3:or eller klöver ute på deras brädor så jag tycker definitivt du ska syna, du kan ju scoopa med lite flyt. Då lär även Seat 6 syna med en hand som är sämre än din. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Lågen kan ju ha parat också för den delen och då är det ju disaster att folda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts