vafantroru Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Kan jag använda mina vippoints i turneringsinköp och sen även använda dem till köp i shoppen. säg att jag har 3500 poäng, kan jag lira en turnering för 3000 poäng och ändå köpa en lost box sen?! sorry om frågan varit uppe förut..... *RP, tidigare "vippoints" - QoS * Citera
lnvincible Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Isf skulle alla klockar sitta runt min handled just nu Citera
Jansa Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Kan jag använda mina vippoints i turneringsinköp och sen även använda dem till köp i shoppen. säg att jag har 3500 poäng, kan jag lira en turnering för 3000 poäng och ändå köpa en lost box sen?! sorry om frågan varit uppe förut..... *RP, tidigare "vippoints" - QoS * Ditt nickname är ett passande svar Citera
vafantroru Postad 20 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2006 okey tack för infon =) Citera
HeyJohan Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Japp, de har rätt. Man kan inte köpa två olika saker för poängen - valet är produkter i shopen eller inköp i turneringar. Mvh Johan Citera
Recommended Posts