Dahlberg Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Hejsan allihopa. Det finns en jävligt rolig tråd på Flashbacks forum som går ut på att man ska skriva sitt namn med olika kroppsdelar på tangentbordet. Jag tar täten: Hakan: dsaszhyjlb w3erfg näsan: daqghyolbhergt armbågen: dxsah.lb erg stortå: dahlberg tunga: aej, ja banga i sista sekunden. vet inte vad/vem som har gjort vad med t-bordet skojjigt. pröva Citera
Animaniac Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Kanske lite senare, när det inte är så mycket folk här på kontoret... Det är illa nog som det är att jag sitter och lyssnar på dödsmetall, rifflar chips, är omringad av ölburkar och whiskyflaskor. Om jag börjar skriva med tungan kommer säkerligen någon att ringa efter de trevliga farbröderna i vita rockar... Citera
stitchio Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Hakan: strikjtgcdxhngbi näsan: stitchio (ingen muckar med min precisionsnäsa ) armbågen: stitchio stortå: stitcxhiopi tunga: ABCDEFGHIJKLMNO.. oops, fel lek Citera
Myssion Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Hakan: strikjtgcdxhngbinäsan: stitchio (ingen muckar med min precisionsnäsa ) armbågen: stitchio stortå: stitcxhiopi tunga: ABCDEFGHIJKLMNO.. oops, fel lek Vassa armbågar? Citera
Myssion Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Hakan: ,mysasion Armbågen: km763wwi0oj (jag har tjock mjukiströja på mig...) Stortån: Myssoin (notera att jag använde skift med andra stortån för att få stort M i början, bonuspoäng!) Näsan: kj65ww89hkj (tittade upp först när jag skrivit färdigt, här trodde jag att jag var kungen och skrev allt helt jäkla rätt, var lite osäker på första s:et dock, men tji fick jag...) Dongen (ja, i slakt tillstånd alltså, inga äckligheter här): myjssion Citera
stitchio Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Haha, hur kan ni va så jäkla smidiga med stortån? Tjock klump längst ut på foten bara. Citera
Grankott Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 LOL!!! Jag tänker inte ens testa - jag har dyklexski (svårt ord) i min penis! Citera
kfluffie Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Hakan: kifrrflpougtftg9ir4e Armbågen: kffluffie Stortån: kffluffioe Näsan: kffluffie Pannan: u9r5tf4dr5f4dtok 7frctrd3ecfuji9r8kd4e Dicken: k f f lju f f niez (tänkte efter köra med tungan men kom på att det skulle jag nog ha gjort före den sista skrivna, så den avstod jag ifrån!) Citera
Goatse Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Hakan: gbvozatgfxer Näsan: ty0q65w34 Armbågen: goatsed Stortå: gokatraed Dicken: goatse Smala armbågar och penis antar jag Citera
blukah Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 näsan: blukah armbågen: blukah läppen:bblu8ikah hälen: bblukah blunda och köra enfingervalsen med en hand: blukdh stå på ett ben och skriva med stortån: b luikash hakan: bluj,kah edit: hade inte provat hakan utan läppen, vet tricket för att lyckas hyfsat Citera
Skanke Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Näsan: skanke Armbågen: skjaz<nb hke Hälen: sjkiasnjhbkijewr4 Stortån: skan ke Röven: 4d Kom inte längre med röven innan medelandet blev postat automatiskt... Citera
ades_va Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Hakan: addex Näsan: ades Armbågen: ades Stortå: adwesw Citera
Mockasin Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Hakan: mno9cxkaz<sknb h Armbågen: mkopcfklasion Näsan: mockasin Stortån: m ck <anxs Citera
bzkt Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Hakan: zjik5tr Armbågen: bzkit Näsan: <aktr Pallar inte ens försöka med stortån. Citera
moody Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Armbåge: moodrrryh Haka : molofry Katten: mnnplö[/b] Citera
eurythmech Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Hakan: eduyjhryhthgmnjedcvhnb näsan: e4u8r5y7thmecfhy armbågen: ewhjnbufdgftfgb nm ndscxhg stortå: eswujyrrfyhtghm edc hbg tunga: eurythmech edit: framtänder: e ur y u m ech Citera
bzkt Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 tunga: eurythmech That's just nasty. Citera
Mockasin Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Tycker vi kan starta en ny tråd där alla får försöka uttala eurythmech. Lär bli kul. EDIT: Gör sig förmodligen bäst en fredag- eller lördagnatt. Citera
devalanteriel Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 devalanteriel Hakan: cvzklaahbfgtwsreijjekl Näsan: evalanteriel Armbågen: dervalqanteriel Stortå: devbalasntyeeereiierl Tunga: de vala teriel0 Klart orättvist att alla har nick som är så lättstavade. Citera
bzkt Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Hur fan klarar ni av att skriva med tungan? Jag hade nog fått både pest och kolera om jag nuddade mitt tangentbord med munnen. Jag vill se någon skriva med handflatan. Citera
cafka Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Hakan: c asfkmas Näsan: cdafka Armbågen: cv afgas Stortå: cv aaflkza< Kuken: vgfqwdwetrhjiogrkopdflåpkopqwrkoaslksdg Citera
LOVEBOAT Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Armbåge: LOVEBOAT Haka: LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOVDS BOIAT Näsa: LOVEBOAT Stortå: LOVEBOAT Tunga: LVEBOAT Finns det ett pris? Citera
Dahlberg Postad 20 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2006 Hur fan klarar ni av att skriva med tungan? Jag hade nog fått både pest och kolera om jag nuddade mitt tangentbord med munnen. Jag vill se någon skriva med handflatan. hahaha, jag hade ungefär samma tankegågnar Citera
Albert Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Hakan: alkbertr Näsan: abert Armbågen: albertedrf Stortå: azlkbgveret Tunga: - Citera
lfx Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 lfx Haka: löfvgx c Näsa: lfxx Armbåge: pfgxc Stortå :.gvb xc (skakis efter träningen) Tunga: lfx Citera
Recommended Posts