Gå till innehåll

Någon som blivit steril?


dr noob

Recommended Posts

snusar general portion normalt, men nu är jag utomlands och hälsar på familj / flickvän så jag fick köra 1 timme till en av morsans kollegor som det ryktades hade snus. Väl framme hade han ettan, men vafan... Behöver man så behöver man. Sitter just nu och MTT'ar med en stor lös inne. Inte så jävla pjåkigt egentligen förutom att det är lite jobbigt att få in (vet att det kommer med tiden)

 

Som tur är åker man hem till snusets förlovade land imorgon

 

Påminner mig om alla fältveckor i lumpen + diverse charter semestrar, haha. Lumpen var bättre, där gick det alltid o fjäska sig till, det är värre med greker ;)

Prioritet 1, snus, 2, pass, 3, biljett osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ni fattar ju nada:

 

Höger bak: Plånbok

 

Vänster bak: snusdosa

 

Vänster fram: mobil

 

Höger fram: nycklar

 

Sådär då var det ur världen

 

Japp dagens sanning det där, brukar dock byta ut snosdosan mot viktiga papper från skolan eller liknande och ibland knuffa ner mp3spelaren bland nycklarna för att där finns det alltid lite plats över.

 

Själv tycker jag det är rätt skönt med laptopen i knät, värmer så gött :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså kan ni sluta ha saker i fickorna, ser ju avskyvärt ut :D

 

Om man absolut måste så är det mobil i vänster och nycklarna i höger som gäller(har för mig att jag hade så i högstadiet/början av gymn.).

 

Alternativen till att ha saker i fickorna är väl handväska eller midjeväska, men det är då ingenting som jag kommer att byta till. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alternativen till att ha saker i fickorna är väl handväska eller midjeväska, men det är då ingenting som jag kommer att byta till. :)

 

Jag kör till större del på jackfickor, så har jag inga onödiga utfyllnadssaker(inga nyckelknippor, bara en nyckel), ingen plånbok utan lösa pengar(försöker att inte ha några mynt), bara de korten som behövs för tillfället(oftast VISA+körkort) etc.

 

Sen har du väl en vanlig axelväska? ;B

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...