Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

lite svedda hår har det nog blivit. tror inte det är ngn stor fara, däremot ökar risken för en dotter om du försöker nu. stillasittande+varmt (+ tror även tryck, kan vara tighta byxor som ger värmen dock) o pojkarna simmar inte liika bra.

är du orolig kontakta läkare

Postad

Har du fått problem eller är du bara orolig?? Ursäkta om jag tycker det hela låter lite komiskt :lol:

Men det ska väl knappast ha någon betydelse. Känns det värre att springa runt me mobiltelefon i fickan hela dagarna. Ännu värre att använda headset och prata me mob. i fickan :shock:

Postad

det är ju för du haft mobiltelefonen i den fickan!

Där har man ju snusdosan, mobilen har man ju i högra fickan. Så har väl alla, eller? Apropå värme från bärbara, då jag sitter i spelfåtöljen så har jag skaffat en planka som passar perfekt mellan armstöden som jag har datorn på. Mycket bekvämt så det rekomenderas!

Postad
lite svedda hår har det nog blivit. tror inte det är ngn stor fara, däremot ökar risken för en dotter om du försöker nu. stillasittande+varmt (+ tror även tryck, kan vara tighta byxor som ger värmen dock) o pojkarna simmar inte liika bra.

Skrev du risk medvetet eller mena du chans? :?

Bara undrar ...

Postad

Tur att det finns sådana här ämnen som väcker en till liv när man ska till att börja arbetsdagen.

Jag har själv en laptop och kan hålla med om att den kan värma rätt så bra emellanåt.

Däremot så har jag inga "sympton" pga användningen.

Tvärtom har det hänt att laptopen blivit för varm så att den i princip kraschat. Det kom sig efter att ha använt en filt över benen när jag suttit i soffan. Dels har ludd från filten kommit in i fläktarna och försämrat deras kapacitet, dels så täpper den till där den varma luften ska ut.

Postad

Jag har svårt att tro att den värme en laptop alstrar kan påverka ens organ. Tänk bara på vad som hände med Erik Huusko - han fick ju pungen spräckt utav ett stenhårt slagskott och pucken letade olyckligtvis in sig mellan suspenoaren och spräcket den. Själv fick jag en misslyckad taekwondospark på en träning som träffade med exakthet "Bill och Bull". Sedan så löper idrottscyklister stor chans att bli sterila p.g.a. sadeln klämmer åt någonting vitalt. Om du är allvarligt rädd så lägg någonting emellan typ morgontidning.

Postad

Öhh nej, detta gäller reptiler :D

Postad

Öhh nej, detta gäller reptiler :D

Japp. Reptiler bör passa sig för att ha tighta byxor.

Postad
helt rätt snus i vänster, mobil i höger

Nej både snus och mobil i vänster, höger är ju till för nycklar tändare och div andra metalliska saker :)

//Freddo

Fan hinner du sitta och läsa i forum och besvara?

Jag trodde du bara satt och kollade runt på internet dygnet runt efter nya pokerartiklar. :)

Postad

snusar general portion normalt, men nu är jag utomlands och hälsar på familj / flickvän så jag fick köra 1 timme till en av morsans kollegor som det ryktades hade snus. Väl framme hade han ettan, men vafan... Behöver man så behöver man. Sitter just nu och MTT'ar med en stor lös inne. Inte så jävla pjåkigt egentligen förutom att det är lite jobbigt att få in (vet att det kommer med tiden)

Som tur är åker man hem till snusets förlovade land imorgon

Postad
snusar general portion normalt, men nu är jag utomlands och hälsar på familj / flickvän så jag fick köra 1 timme till en av morsans kollegor som det ryktades hade snus. Väl framme hade han ettan, men vafan... Behöver man så behöver man. Sitter just nu och MTT'ar med en stor lös inne. Inte så jävla pjåkigt egentligen förutom att det är lite jobbigt att få in (vet att det kommer med tiden)

Som tur är åker man hem till snusets förlovade land imorgon

Hehe, får man fårga var du är någonstans nu :) ?