Frittelus Postad 19 Januari , 2006 Rapport Postad 19 Januari , 2006 Halloj alla, jag har aldrig spelat live poker förut annat än homegames med polarna, och nu har jag blivit intresserad av att ta steget ut i vild vida poker världen. Men vad är det jag hittar om ingenting ... eller i stort sätt ingenting. Var finns alla beryktade pokerklubbar i Stockholm? När resten av landets pokerklubbar är representerade med jätte finna nät siter och en massa information om sina respektive klubbar, så har jag fått intrycket av att det knappt finns några klubbar alls i Stockholm. Och utav dom som finns, så är det väldigt få som ens har en hemsida. Å jag som trodde att Stockholm skulle vara störst bäst och vackrast? Jag skulle jätte gärna vilja att fler klubbar presenterade sig på nätet, så man åtminstone vet att ni existerar. Vill Stockholms pokerklubbar inte ha _fler_ medlemmar? När jag var en rätt så liten skit så var jag med i en väldigt liten liten och nästan hemlig klubb, och jag kände till en person (vi kan kalla honom Kalle) som ville vara med i våran lilla lilla (och nästan hemliga) klubb, man ack å vé det fick han ju inte, ty det var ju ingen som igentligen kände honom, man skulle nog kunna säga att han inte fick bli medlem pga att han inte hade några referenser. Nu blev det ju så att vi fick inte några fler medlemmar till vår lilla lilla (och nästan hemliga) klubb, för det var liksom så att nästan ingen kände till vår lilla lilla (och nästan hemliga) klubb, ja förutom Kalle då alltså. Nu är jag ju inte medlem i någon klubb, så jag vet inte hur verkligheten ser ut för er, men tror ni inte det skulle gagna klubben om det vore lite lättare och framförallt enklare att söka medlemsskap hos er? Ni skulle kunna ha ett par veckors prov medlemskap, eller endags medlemsskap för en mindre summa, så får både ni och vi medlemssökare se om vi passar in. hälsning Fritte Citera
parre Postad 19 Januari , 2006 Rapport Postad 19 Januari , 2006 Kolla forumet Pokerklubbar - finns både Sviten och Klubben där. Ang. medlemskap i Klubben - kolla forumet och ring angivet telefonnummer och prata med dem. Ang. medlemskap i Sviten - mejla klubbvärdarna (info finns på deras forum samt på http://www.sviten.se) eller PM:a dem här på forumet. Info finns i pokerklubbar-delen av detta forum! Citera
Frittelus Postad 20 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2006 Hej Parre, jo jag har redan kollat där, åoch jag har lyckat läsa på på forumet hur man ska _försöka_ bli medlem. Men herregud 2 klubbar i hela Stockholm city?! Å bara Sviten har en hemsida, å då med bedrövlig info. Ganska fattigt tycker jag. Nu har jag lyckats hitta en klubb i mitt område söder om Stockholm, så det kanske löser sig, även fast den inte har en fungerande hemsida. //Fritte Citera
Recommended Posts