Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

En känslig fråga kanske, men tänkte höra mig för om det är många som spelar på icke EU-baserade siter men ändå inte skattar för sina vinster? Man förlorar ju mycket på att göra det, och jag funderar på att skita i det. Är det stor risk att man blir tagen på bar gärning?

Postad
En känslig fråga kanske, men tänkte höra mig för om det är många som spelar på icke EU-baserade siter men ändå inte skattar för sina vinster? Man förlorar ju mycket på att göra det, och jag funderar på att skita i det. Är det stor risk att man blir tagen på bar gärning?

Byt namn på rubriken till " Vilka skattar för sina pokervinster?"

Så blir inte tråden så lång. ;)

Postad

Vi håller oss till ämnet, inget snicksnack om vilka siter som är skattefria eller inte, det finns det redan väldigt långa diskussioner om. Vill man diskutera det senare så gör man det i där de hör hemma :D:heart:

• 1 month later...
Postad
Är det stor risk att man blir tagen på bar gärning?

Med tanke på att Skatteverket inte dragit en enda människa inför rätta, måste man väl säga att risken är ... ganska liten.

De har de visst det.

Postad
De har de visst det.

Inte någon nätspelare, vad jag vet. De håller på och larvar sig med folk som spelar livetävlingar, då det är lätt att kontrollera.

Om du menar nätspelare, får du gärna slänga upp en länk.