dallas2000 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 En känslig fråga kanske, men tänkte höra mig för om det är många som spelar på icke EU-baserade siter men ändå inte skattar för sina vinster? Man förlorar ju mycket på att göra det, och jag funderar på att skita i det. Är det stor risk att man blir tagen på bar gärning? Citera
Djens Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Drar du in mer än $4-5k /månad äre nog smartast för dig att byta till en EU sajt... Citera
TANDEMCYKELN Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Är det stor risk att man blir tagen på bar gärning? Med tanke på att Skatteverket inte dragit en enda människa inför rätta, måste man väl säga att risken är ... ganska liten. Citera
Crazy Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Djens! Du spelar väl på crypto, som ej är inom EU, och drar väl lätt in 4-5k$ / mån? Citera
VicDamone Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Djens! Du spelar väl på crypto, som ej är inom EU, och drar väl lätt in 4-5k$ / mån? Jag tror vissa cryptosajter är skattefria(?) Citera
Djens Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Betfair som ja spelar på = Skattefritt, är jag nästan säker på... Citera
Krilla Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 En känslig fråga kanske, men tänkte höra mig för om det är många som spelar på icke EU-baserade siter men ändå inte skattar för sina vinster? Man förlorar ju mycket på att göra det, och jag funderar på att skita i det. Är det stor risk att man blir tagen på bar gärning? Byt namn på rubriken till " Vilka skattar för sina pokervinster?" Så blir inte tråden så lång. Citera
baller Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Vi håller oss till ämnet, inget snicksnack om vilka siter som är skattefria eller inte, det finns det redan väldigt långa diskussioner om. Vill man diskutera det senare så gör man det i där de hör hemma Citera
Myssion Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 snicksnack var länge sen man hörde, gammalt Skalman-uttryck... Citera
pozz2 Postad 19 Januari , 2006 Rapport Postad 19 Januari , 2006 ja får ett blank inbetalningskort från skatteverkat varje månad så räknar ja själv ut hur mycke ja ska betala o gör de. smidigt o smart Citera
Björn85 Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 ja får ett blank inbetalningskort från skatteverkat varje månad så räknar ja själv ut hur mycke ja ska betala o gör de.smidigt o smart Hoppas du skämtar Citera
Myssion Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Är det stor risk att man blir tagen på bar gärning? Med tanke på att Skatteverket inte dragit en enda människa inför rätta, måste man väl säga att risken är ... ganska liten. De har de visst det. Citera
Myssion Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 är everstpoker "skattefritt" !???? Fel tråd... Hittar du till rätt tråd så ska jag svara på frågan... Citera
TANDEMCYKELN Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 De har de visst det. Inte någon nätspelare, vad jag vet. De håller på och larvar sig med folk som spelar livetävlingar, då det är lätt att kontrollera. Om du menar nätspelare, får du gärna slänga upp en länk. Citera
Matteprof Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Med tanke på hur mkt skatt jag betalar på jobbet så är jag värd att slippa skatt på pokervinsterna Citera
baller Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Du och dina arbitrage... 30% är väl småkakor för dig Citera
Recommended Posts