Papa Kubo Postad 21 Oktober , 2004 Rapport Postad 21 Oktober , 2004 Hej, Är jag den ende på forumet som brukar spela Nisse (Scrabble) då och då? Väldigt avkopplande efter allt pengarullande vid pokerborden, dessutom vet man på förhand hur mycket det kommer att kosta. (Jag vet att QoS kommer tafsa på rubriken!) * Ja, men det är för att jag bryr mig om dig Kubo - QoS * Citera
snudde Postad 21 Oktober , 2004 Rapport Postad 21 Oktober , 2004 klart man spelat nisse! slutade dock när de började ta betalt för tjänsten men kul var det! Citera
devalanteriel Postad 21 Oktober , 2004 Rapport Postad 21 Oktober , 2004 Jag övergav NISSE när folk började fuska till höger och vänster. Numera kör jag betapet då och då, men enbart med kompisar. Citera
SeEmSi Postad 21 Oktober , 2004 Rapport Postad 21 Oktober , 2004 Jag spelade mycket förut innan dom började ta betalt. På vilket sätt fuskade folk? Citera
Papa Kubo Postad 21 Oktober , 2004 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2004 Man kan använda program som visar exakt vilka ord du kan skapa med de brickor du har på handen och de som ligger på bordet. (Visst låter det nästan som poker?) Citera
gdaily Postad 21 Oktober , 2004 Rapport Postad 21 Oktober , 2004 Jag spelade mycket Nisse - nu spelar jag en del Betapet Citera
dropbass Postad 21 Oktober , 2004 Rapport Postad 21 Oktober , 2004 Jag brukar spela Allan ibland.... Citera
Papa Kubo Postad 22 Oktober , 2004 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2004 Tack för Betapettipset! Den sajten kände jag inte till. Om någon vill utmana mig är det bara att skicka ett pm. (En liten varning dock: Jag är fan så mycket bättre på scrabble än på poker.) Citera
eurythmech Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 betapet lär ju börja kosta snart, jag menar.....betalpet vore ju ett tokbra namn Citera
Papa Kubo Postad 29 Oktober , 2004 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2004 Ingen som vill ta en match i betapet då? Citera
eurythmech Postad 12 Januari , 2005 Rapport Postad 12 Januari , 2005 Lag lade till Kubo på listan idag (tror jag har lyckats hitta gdaily, nusseman och parre också). Citera
Papa Kubo Postad 12 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2005 Jag är inne i en bad streak just nu. Fem raka förluster. Citera
gdaily Postad 12 Januari , 2005 Rapport Postad 12 Januari , 2005 betapet var länge sedan... ska väl hoppa in nån gång igen. Citera
Nusseman Postad 12 Januari , 2005 Rapport Postad 12 Januari , 2005 Lag lade till Kubo på listan idag (tror jag har lyckats hitta gdaily, nusseman och parre också). Ehhh, va? Är det nån som har snott mitt nick nu igen? NISSEMAAAAAAN, lirar du betapet? Citera
King_ingo Postad 13 Januari , 2005 Rapport Postad 13 Januari , 2005 Jag provade betapet en sväng. Och ska jag vara ärlig så sög jag riktigt mycke på det. Det borde hjorten veta som lade ner en hel eftermiddag på att rätta till alla mina stavningsfel i en tråd. Citera
Recommended Posts