Bernt Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Efter en stunds kalla kort hittar jag AA. Raisar och får en allin mot mig av shortstacken... - tomharrison sitting in seat 1 with $1.89 - K-M-B sitting in seat 2 with $19.80 - Levy sitting in seat 3 with $19.67 - MadCoys sitting in seat 4 with $18.06 - jimjones sitting in seat 5 with $15.84 - Ninni21 sitting in seat 6 with $2.52 [Dealer] tomharrison posted the small blind - $0.10 K-M-B posted the big blind - $0.20 ** Dealing card to K-M-B: , Levy raised - $0.80 MadCoys folded jimjones called - $0.80 Ninni21 went all-in - $2.52 tomharrison folded K-M-B called - $2.52 Levy called - $2.52 jimjones folded Väljer här att bara calla, dels för att maskera min hand och känner att AA är för bra för att trycka ut dom med en jätteraise bara för att spela HU med shortstacken. Får en syn, vilket jag e nöjd med. ** Dealing the flop: , , K-M-B bet - $5.40 Levy raised - $16.20 K-M-B went all-in - $12.08 Levy went all-in - $0.95 Ofarlig flop. Betar knapp pot, får omslag mot mig. Sätter han på en hög K. AK, KQ i västa fall KK i och med att han raisade utg. men det går ju aldrig att lägga AA här.... Tankar är väl hurvida jag spelar preflop, är "slowandet" befogat? Flopp är väl inte mycket att säga om antar jag.... Citera
Tiggr Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Ja, syn är given e det läget. Hans all in är såpass kraftig så du vill inte tappa din andra motståndare. Enda möjliga handen som du inte slår vore väl 5-5 eller 8-8 så flopspelet känns självspelande. Citera
psatiw Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Självspelande hand. Jag skulle spelat den exakt som dig. Syna preflop och bomba floppen bara. Wp. Citera
Bernt Postad 18 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2006 ja, detta är väl lite av BB historia. Ville bara vara säker på att jag spelar rätt när väl degen måste in. Han hade 55.... Citera
Toan Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 ja, detta är väl lite av BB historia. Ville bara vara säker på att jag spelar rätt när väl degen måste in. Han hade 55.... Tankar är väl hurvida jag spelar preflop, är "slowandet" befogat? Flopp är väl inte mycket att säga om antar jag.... Citera
Recommended Posts