Gå till innehåll

Uttags problem!


humlan

Recommended Posts

Uppstod det när du försökte ta ut till kortet?

Du kan max ta ut samma som du satte in från kortet. Prova att göra det och på samma sida som du skriver in det även skriva in ett bankuttag på resterande belopp.

Då bokförs det som ett uttag och du slipper avgiften som uppstår vid fler uttag än ett per 30 dagar.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, så om jag satt in 20€ från mitt credit card, kan jag bara ta ut 20€?

gäller det alltid? kan jga inte ta ut mer sen på credit card?

 

Sen fattar jag inte riktigt om jag ska ta ut till banken,

då ska kontonummer, uppges? och SWIFT code?

det skulle vara gratis dessutom, detkostade 10€ :S

 

tacksam för svar =)

 

/ Nicklas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, så om jag satt in 20€ från mitt credit card, kan jag bara ta ut 20€?

Just det.

gäller det alltid? kan jga inte ta ut mer sen på credit card?

Nej resten tar du via annan utbetalningsmetod; bankkonto, Neteller etc.

 

Sen fattar jag inte riktigt om jag ska ta ut till banken,

då ska kontonummer, uppges? och SWIFT code?

Hur tänkte du att de skulle kunna sätta in dina pengar om du inte uppger ditt kontonummer? Gå in på din banksida eller ring dem och fråga vad SWIFTkoden är. Uppgifterna fyller du i under "My account" - "Bank info" (men dit har du redan hittat vad jag förstått).

det skulle vara gratis dessutom, detkostade 10€ :S

Ett uttag i månaden är gratis. Tar du ut mer än det du satt in via CC gör du uttag på överskridande belopp till bank etc samtidigt för att slippa få det bokfört som två uttag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, så om jag satt in 20€ från mitt credit card, kan jag bara ta ut 20€?

Just det.

 

 

Varför kan man inte ta ut mer än man sätter in?? Är det ett tricks som ni kör så att man spelar bort eventuella vinster?

 

Vad är det för mening med att bara kunna ta ut tex 20 om man vinner 200? Låter väldigt märkligt.

 

Jag har tänkt att börja spela hos Hey Poker men om man bara kan ta ut de man har satt in så spelar jag hos andra som kan betala ut det jag vill ta ut och inte bara det som jag har satt in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att man bara kan ta ut samma summa som man satte in är ett standardskydd mot kortbedrägerier som i stort sett alla pokersiter använder sig av. Det är inga problem att göra som Johan säger att fylla i både kortuttaget och bankuttaget på samma sida och få ut hela vinsten på en gång. Ofta är ju kontot man tar ut till kopplat till kortet, så stålarna hamnar ju där ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag ursprungligen har satt in $200 från neteller. Kan jag då första gången jag tar ut pengar ta $200 till neteller och samtidigt tex $100 till mitt bankkonto?

Kan man då efter första uttaget ta ut direkt till sitt bankkonto utan neteller samtidigt?

 

Kanske blev lite krångligt nu men hoppas ni förstår vad jag menar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag ursprungligen har satt in $200 från neteller. Kan jag då första gången jag tar ut pengar ta $200 till neteller och samtidigt tex $100 till mitt bankkonto?

Japp, det är bara att fylla i 200 i rutan för neteller och 100 i rutan för bankkonto när du gör uttaget.

 

Kan man då efter första uttaget ta ut direkt till sitt bankkonto utan neteller samtidigt?

 

Efter första uttaget kan du det, ja. Först måste du emellertid ta ut lika mycket till neteller som du har satt in (beror på netellers knävliga avgifter). (Eller så kan du som ovan göra uttaget till bank precis samtidigt som du gör uttaget till neteller.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...