Gå till innehåll

SAJT: MetropolitanPoker.com


Nickefik

Recommended Posts

Har någon som spelat sina 2000 händer fått sin bonus utbetalad ännu?

 

Typ:

"Allt bonussnack i bonustråden tack!

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=21991

 

Enjoy - QoS"

 

Står en hel del där också om bonusen! Många har satt in cash men tror inte så många har fått ut än p.g.a. ändringar i bonusvillkoren!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det med denna sida?? Har spelat 3 dagar nu och jag har nog sett 8-12 fyrtal! Det är de värsta jag varit med om, bla var det 3 st på 20 min en gång. Sen så är det enfärgade floppar jäkligt ofta. Känns som medelhanden är typ triss i 10or eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det med denna sida?? Har spelat 3 dagar nu och jag har nog sett 8-12 fyrtal! Det är de värsta jag varit med om, bla var det 3 st på 20 min en gång. Sen så är det enfärgade floppar jäkligt ofta. Känns som medelhanden är typ triss i 10or eller nåt.

Det finns en bättre tråd för ditt tjaffs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det med denna sida?? Har spelat 3 dagar nu och jag har nog sett 8-12 fyrtal! Det är de värsta jag varit med om, bla var det 3 st på 20 min en gång. Sen så är det enfärgade floppar jäkligt ofta. Känns som medelhanden är typ triss i 10or eller nåt.

 

8-12 fyrtal på 3dagar är väll inte så mycket. Hade du fått 8-12 fyrtal hade det vart lite anmärknings värt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

taget från deras hemsida

 

"Rules

The Bonus Amount will be added to your Bonus Account if you send an e-mail to support when you have fulfilled our requirements. To make it easy for you to follow, we have set the limits as follows: with a first deposit of $25 you have to play 250 contributed hands, $100 = 1,000 contributed hands,$200 = 2,000 contributed hands, $300 = 3,000 contributed hands, $400 = 4,000 contributed hands, $500 = 5,000 contributed hands, to release the bonus. "

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det med denna sida?? Har spelat 3 dagar nu och jag har nog sett 8-12 fyrtal! Det är de värsta jag varit med om, bla var det 3 st på 20 min en gång. Sen så är det enfärgade floppar jäkligt ofta. Känns som medelhanden är typ triss i 10or eller nåt.

Det finns en bättre tråd för ditt tjaffs.

Öh, ja oj va det tjafsas. Jag +ar ganska bra hittils så jag klargar inte utan undrar bara om nån uppmärksammat samma sak!

Espen: Det är mer än vad det brukar vara (enligt min erfarenhet) men jag återkommer när jag fått 8-12 på 3 dagar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick svar på ett mail nu:

 

This because there has been a small glitch in the system, where unfortunately the transactions are unable to be processed. At this moment our technical team is working very hard to resolve

it, but we do not have a time frame as to when it will be solved. Hopefullyit will not take much longer. However, you have to option to cancel the withdrawal and have your funds returned to your account, until this issue has been solved.

 

Känns som man kan glömma att få ut pengarna man satt in hos dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick svar på ett mail nu:

 

This because there has been a small glitch in the system, where unfortunately the transactions are unable to be processed. At this moment our technical team is working very hard to resolve

it, but we do not have a time frame as to when it will be solved. Hopefullyit will not take much longer. However, you have to option to cancel the withdrawal and have your funds returned to your account, until this issue has been solved.

 

Känns som man kan glömma att få ut pengarna man satt in hos dem.

 

Varför känns det så? Tror inte vi snackar bluffare här. Snarare en pokersite som körde igång verksamheten lite för tidigt och lite för oplanerat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på en sak. Vad jag vet pratade de väl om "glitch" redan för flera dagar sen. Konstigt då att jag fick detta av deras "manager", och något svar efter detta har jag inte fått.

 

 

"

Wincentwega,

there should be no problems with doing a withdraw - but I do need to

make sure! I will write you back the moment I know the answer !

 

Kind reg

Poker Manager."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Fy fan vilken skitsida :S Den tionde februari valde jag att ta ut allt till visakortet. Igår då jag fortfarande inte fått några pengar skickade jag ett mail för att skynda på.

 

Thank you for contacting Metropolitan Poker Support.

Our records show that you have been paid via cheque.

Please allow 3 to 4 weeks for delivery.

If you withdraw money in the future, there are many other ways that you can withdraw that would speed things up.

Please let us know if you need further assistance.

 

Fyy fan att skicka en check utan att ens fråga, får man ens göra så? :?

Mailade supporten om jag kunde göra en refund och dra ut pengarna till neteller istället. Tror ni det går? :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
  • 1 month later...

ja men verkar lite skumt hehe.

 

Citat:

"Deposit $200 and get $400*

 

LIMITED TIME ONLY – We are pleased to award a 200% First Time Deposit BONUS* up to $200 to every new player on their first purchase - you don't want to miss out on this generous sign up bonus! "

 

 

Först står det upp till 400$ och sen står det upp till 200$. Vilken gäller? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick svar på ett mail nu:

 

This because there has been a small glitch in the system, where unfortunately the transactions are unable to be processed. At this moment our technical team is working very hard to resolve

it, but we do not have a time frame as to when it will be solved. Hopefullyit will not take much longer. However, you have to option to cancel the withdrawal and have your funds returned to your account, until this issue has been solved.

 

Känns som man kan glömma att få ut pengarna man satt in hos dem.

 

Det är ungefär så de har blåst folk tidigare.

 

http://pokerforum.nu/forum/faq-vanliga-fragor/18267-blast-av-pokersidan.html

 

http://pokerforum.nu/forum/ekonomi-skatt-och-juridik/20346-fortsaettning-pa-blast-av-pokersidan-2.html

 

http://pokerforum.nu/forum/onlinepoker/22232-skumt-mail-fran-metropolitanpoker.html

 

http://pokerforum.nu/forum/bonusar/11728-metropolitanpoker-com-signup-100-till-500-a.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför känns det så? Tror inte vi snackar bluffare här. Snarare en pokersite som körde igång verksamheten lite för tidigt och lite för oplanerat.

 

De har funnits i flera år.

Intressant att en kille med nästan samma nick och samma bostadsort är aktiv i den andra metropolitantråden också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alea Network heter nätverket. Metropolitan verkar vara nära knytna till dem eftersom de ligger på samma adress. Har varit där och lirat med VDn och de verkar vara schyssta prickar. Pokerfox eller va de heter är också knutna till samma nätverk och de hade fler på gång. Så nu kanske det ökar spelar antalet till 30-40 pers.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...