Gå till innehåll

Starthjälp, program och verktyg för analys av FL?


Stefan

Recommended Posts

Enfördel med PokerTracker jämnfört med PokerOffice är att PT är mycket vanligare. Det innebär att det är lättare att jämnföra sina stats med folk på andra forum, 2+2 osv.

Annars tror jag att PT och PO är relativt likvärdiga iom version 2 av PO.

 

PokerAceHUD är ett program som visar statsen på dina motspelare på varje bord, du ser hur ofta de ser floppen, höjer, hur aggresiva de är osv. Det tar all den infon från din PT-databas. Väldigt bra program.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då får du se alla händer vid showdowns, vilket är väldigt bra information.

 

Men va fan. Det är ju fusk!

 

 

PokerAceHUD är ett program som visar statsen på dina motspelare på varje bord, du ser hur ofta de ser floppen, höjer, hur aggresiva de är osv. Det tar all den infon från din PT-databas. Väldigt bra program.

 

Men va fan. Ska man inte behöva hålla koll på nått själv!

 

Antar att mina motståndare redan använder sånt här så det är väl bara att bita ihop. Jag kommer att bli ostoppbar med all den här hjälpen... Antar att jag måste skaffa mig neteller också så jag kan lasta ut alla pengarna från kontot.

 

Tack för svaren!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då får du se alla händer vid showdowns, vilket är väldigt bra information.

 

Men va fan. Det är ju fusk!

Inte det minsta! Du kan ju ändå se dessa händer genom att kolla i handhistorierna. Nu får du se dom direkt istället, vilket inte förändrar någonting, men gör att du slipper klicka och fixa.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, just ja... kopplade fel. Fick för mig att man fick se allas händer, inte bara de som är med till showdown.
Mmm, man brukar få reklam för sånt då och då, hur det nu skulle fungera... :)

 

Men allvarligt talat. Pokertracker, GameTime och AceHUD (eller vad det nu heter) ger dig bara möjligheter att se stats och sammanställningar som du ändå skulle kunna se, fast du slipper lägga ner jobbet själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...