QoS Postad 12 April , 2004 Rapport Postad 12 April , 2004 Så där, låt oss alla på POKERFORUM.nu välkomna "No Limit Gefle" till forumet! Har precis skapat en kategori som heter "Pokerklubbar", tanken är att om du/ni har en pokerklubb och ni vi ha en plats som ni kan ha diskussionsforum på så är ni välkomna till POKERFORUM.nu! Och i samband med det hälsar jag bob_beach välkommen som moderator. Enjoy! - QoS Citera
Matteprof Postad 15 April , 2004 Rapport Postad 15 April , 2004 Trevligt med en Sub-grupp bestående av pokerklubbsforum. Jag skulle dock föreslå att man redan i huvudsidan kunde se i vilken stad pokerklubben ligger. Tex enligt följande: Brokelads Poker - Linköping - Stockholm No Limit Gefle - Gävle Detta för att man ska få en bättre överblick redan under POKERFORUM.nu's huvudsida. Citera
Hickmott Postad 15 April , 2004 Rapport Postad 15 April , 2004 Trevligt med en Sub-grupp bestående av pokerklubbsforum. Jag skulle dock föreslå att man redan i huvudsidan kunde se i vilken stad pokerklubben ligger. Tex enligt följande: Brokelads Poker - Linköping - Stockholm No Limit Gefle - Gävle Detta för att man ska få en bättre överblick redan under POKERFORUM.nu's huvudsida. Bra idé Matteprof! Så borde det absolut se ut. //Hickmott Citera
Matteprof Postad 15 April , 2004 Rapport Postad 15 April , 2004 Bra idé Matteprof! Så borde det absolut se ut. //Hickmott Im not just extremely good lookin' you know! Citera
QoS Postad 15 April , 2004 Författare Rapport Postad 15 April , 2004 Eftersom du är sååå jäkla snygg får jag väl fixa det. - QoS Citera
Matteprof Postad 15 April , 2004 Rapport Postad 15 April , 2004 Sådär ja! Jag tycker det blev mycket snyggare och schematiskt strukturerat nu Citera
QoS Postad 26 Maj , 2004 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2004 Vill bara önska Örebro gänget lycka till med deras Pokerklubb! Nu finns freemans Vänner (tills ni kommer på ett bättre namn) under pokerklubbar! Enjoy! - QoS Citera
QoS Postad 5 Juli , 2004 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2004 Så där... hälsar "Uppsala Pokersällskap" välkomna till POKERFORUM.nu och lodbroke som ny moderator för den gruppen! I samband med det så inrättas en ny title här på POKERFORUM.nu "Pokerklubbs Moderator". Enjoy! - QoS Citera
parre Postad 5 Juli , 2004 Rapport Postad 5 Juli , 2004 *host* särskrivning *host* Moderator för Pokerklubbar / Pokerklubbsmoderator är bättre Citera
QoS Postad 5 Juli , 2004 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2004 parre, nu när skriv i hop .nu är dött så ser jag ingen anledning att inte sär skriva igen! (men jag vill ju ha moderator med stort M) - QoS Citera
QoS Postad 8 Juli , 2004 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2004 Så där, nu har även den omtalade Klubben en egen grupp! Välkommen till FuziSthlm som Moderator! Ja, nu heter titeln Moderator för Pokerklubbar! Enjoy! - QoS Citera
QoS Postad 19 Juli , 2004 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2004 Välkommen till Rockets i Eskilstuna och sucramp som ny Pokerklubbsmoderator! Enjoy! - QoS Citera
QoS Postad 31 Juli , 2004 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2004 Välkommen till Svarte Petter i Västerås och svensk som ny Pokerklubbsmoderator! Enjoy! - QoS Citera
QoS Postad 3 Augusti , 2004 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2004 Välkommen till Runshouse i Kungshamn och Daniel C som ny Pokerklubbsmoderator! Enjoy! - QoS Citera
QoS Postad 17 September , 2004 Författare Rapport Postad 17 September , 2004 Välkommen till Cafe Vinyl Pokerförening i Malmö och Smitaren som ny Pokerklubbsmoderator! Enjoy! - QoS Citera
QoS Postad 23 September , 2004 Författare Rapport Postad 23 September , 2004 Välkommen till LaCasa No limits i Härnösand och WeeM som ny Pokerklubbsmoderator! Enjoy! - QoS Citera
QoS Postad 29 September , 2004 Författare Rapport Postad 29 September , 2004 Välkommen till Wetterstads Akademiska i Jönköping och Stockholm Poker i Stockholm! Enjoy! - QoS Citera
QoS Postad 2 November , 2004 Författare Rapport Postad 2 November , 2004 Har glömt att posta här senaste tiden, massor av nya klubbar! * Borlänge Big Blinds - Borlänge, klubbmoderator Novis. * Borlänge Bullets - Borlänge, klubbmoderator BBullets. * Helsingborgs Pokerklubb - Helsingborg, klubbmoderator Nilzon. * Stockholm Poker - Stockholm, klubbmoderator stockholmpoker. Välkomna till POKERFORUM.nu-familjen! Enjoy! - QoS Citera
QoS Postad 16 November , 2004 Författare Rapport Postad 16 November , 2004 Nu är det 18 klubbar! * No Limt Stockholm - Stockholm, klubbmoderator pokertysken. Välkommen till POKERFORUM.nu-familjen! Enjoy! - QoS Citera
Suppe Postad 18 November , 2004 Rapport Postad 18 November , 2004 Kanske sortera om klubbarna så att staden står först? Typ, Stockholm - Klubben Stockholm - No limit etc Bergis bara jag som retar mig på en sån småsak Citera
QoS Postad 28 November , 2004 Författare Rapport Postad 28 November , 2004 Suppe, får fundera på det, det är klart smidigt nu när det börjar bli riktigt många klubbar. Pokerclub - Jönköping, klubbmoderator Algadon Välkommen till POKERFORUM.nu-familjen! Enjoy! - QoS Citera
gdaily Postad 29 November , 2004 Rapport Postad 29 November , 2004 Om vi skall göra en sortering (vilket jag tycker) så vill jag föreslå att klubbarna sorteras in i ett A-lag och ett B-lag, efter hur aktiva dom är. Klubben i Sthlm är A-lagare, medan exempelvis (som arrangerar tre-fyra events om året bara) är B-lagare. Detta kan jag säga utan att få gnäll och skäll hoppas jag (efetrsom jag själv står bakom en B-lagsklubb) Citera
anth Postad 29 November , 2004 Rapport Postad 29 November , 2004 Om vi skall göra en sortering (vilket jag tycker) så vill jag föreslå att klubbarna sorteras in i ett A-lag och ett B-lag, efter hur aktiva dom är. Klubben i Sthlm är A-lagare, medan exempelvis (som arrangerar tre-fyra events om året bara) är B-lagare. Förstår din tanke, men vet inte om den är så bra. Om jag vill hitta klubbarna i stockholm så vill jag hitta dem hopklumpade, inte utspridda i en A-del och en B-del. Citera
QoS Postad 8 December , 2004 Författare Rapport Postad 8 December , 2004 Nu börjar det bli riktigt många klubbar! Vi får fundera lite hur vi kan skapa bättre struktur för det här, men det kan vi ta i en annan tråd. Nu vill välkomna vi: * All-in Poker - Norrköping, moderator ostholm * Falu Riverjax - Falun, moderator HinHole * Pennybridge Akademiska - Örebro, moderatorer ripsson, Pennybridge Poker * Rounders - Halmstad, moderator Late Välkommen till POKERFORUM.nu-familjen! Enjoy! - QoS Citera
Recommended Posts