crillux Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Jag vet inte om den här tråden passar här, men jag tror det... Det är inga frågor om hanteringen av PT, utan snarare vilka siffror jag ska titta på för att få några basala analyser av mitt spel. Det jag undrar är: Vilka är de vanligaste läckorna för orutinerade FLT-spelare? Hur identifierar jag detta i PT? Andra intressanta justeringar av spelet baserat på PT? Kort sagt: hur ska jag tolka data i PT för att täta upp mina läckor och bli en bättre spelare? Citera
psykologen Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Det finns en manual som ligger ute på Piratbay. Den verkar gedigen. Citera
crillux Postad 16 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2006 Det finns en manual som ligger ute på Piratbay. Den verkar gedigen. Tack, men har just nu inte möjlighet att ladda ner något därifrån. Tänkte mer att man kanske kunde få några grundläggande, enkla tips för att täta värsta läckorna. Citera
Katt3n Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Lite om dom grundläggande värdena: länk till twoplustwo.com Kika på punkten 3 en bit ner. Hittar du mer utförligt själv så skriv gärna. * LP - QoS * Citera
Recommended Posts