Gå till innehåll

Bugg i Prima, vad i hela fridens hel*ete är detta?

Recommended Posts

Postad

Vill börja med att be om ursäkt för min rubrik. Den är varken rättvisande för innehållet i mitt inlägg eller språkligt korrekt.

Någon som har varit med om detta innan? Jag ser alltså inte mina kort. Jag checkade den handen och fick se floppen. Kunde fortfarande inte se mina kort. Var tvungen att folda ett bet. Detta inträffade för ca 20 min sedan på Battlefield Poker NL20.

http://www.supporter.se/scrn.JPG

* RP och stor bild till länk - QoS *

Postad

Märkligt och irriterande. Jag var med om exakt samma sak på U2poker.com för 2 dagar sedan. Tog en screenshot. Men jag hade lite tur, för jag kunde iaf se i loggen vad jag hade för hålkort.

Postad
Tjo!

Snackade med supporten om detta når det hände mej en gång.

De sa då att om man anmält sej i ett annat skin än det man sedan spelar med så blir det så, för att förhindra fusk eller nått sånt.

Då är det rent skitsnack från deras sida.

Postad
Det hade varit mäktigt att ställa in i det läget. 8-)

Frågan kvarstår dock: Ska jag kräva Prima på min BB? :twisted:

Jag krävde Expekt på min insats (när dom fortfarande låg på Prima), men det blev blankt nej.

/schenker

Postad
Det hade varit mäktigt att ställa in i det läget. 8-)

Frågan kvarstår dock: Ska jag kräva Prima på min BB? :twisted:

Jag krävde Expekt på min insats (när dom fortfarande låg på Prima), men det blev blankt nej.

/schenker

Blankt nej? Märkligt. Jag har ju trots allt förlorat pengar som beror på ett problem i deras programvara. Eller har dom något förbehåll att dom inte tar ansvar om det finns buggar etc?

Postad

har hänt mig med vid ett par tre tillfällen...

Fast värst är när jag inte kunnat nvända betting-knapparna, har man en bra hand blir man rätt så förbannad faktiskt...

ja, det blir man...

:)

Postad

Så blodigt är det iofs inte att fixa. Visst det är en liten bugg och dom borde få ordning på det i mjukvaran.

Men lösningen är helt enkelt att lägga ett annat fönster framför så klienten ritar om sig, då ser man korten. Oftast så har jag jämt nån hemsida i bakgrunden när jag spelar och två snabba Alt+Tab löser jämt det där. Funkat för mig dom 2-3 gångerna det hänt under 2 års spelande.

Postad

har hänt mig också några gånger på bet365 och på nordicbet.

Skrev till support och då var det bara att uppge när det påträffade och på vilket bord, fast jag pallade inte bry mig.

Men om du så gärna vill ha tillbaka dina 20cent så kan du nog säkert få de ;)