mariani Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 Hej! kom 4:a och fick prospengar iallfallmen kunde ändå gått bättre. Jag är smallblind och synar första man BB han blindsen är 4000-8000 och jag har ca 35000 och BB exakt samma;), jag har Q7 i ointressanta färger, checkar, det kommer 8hjärter 7spader och något annat skitkort i hjärter, jag raisar 10000 och han går all-in, vad ska jag göra? han spelar ganska tight men är oftast en smart spelare * RP, specifk hand flyttas till HA - QoS * Citera
jackbalsam Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 Allin preflop. Sen förstår jag inte hur bettningen på floppen kan gå: Du check, du raise, han allin. Citera
garpen Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Allin preflop. Sen förstår jag inte hur bettningen på floppen kan gå: Du check, du raise, han allin. Tror han menade att BB checkade, men ser lite grötigt ut. Citera
mariani Postad 16 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2006 A, menade att BB checkade sry, spelade jag fel alltså eller? Citera
Ruterkung Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Som Jackbalsam säger, All in preflop. Lika bra att försöka ta blindsen och om han syanr så är det bara att klonka. Citera
Recommended Posts