Wernie Postad 19 Oktober , 2004 Rapport Postad 19 Oktober , 2004 Då var det då dags igen! Den 9 Juli intar dom ett fullsatt Ullevi Biljetterna släpps den 25:e oktober så det är bara att förbereda er I dagens aftonbladet säger Bruce att dom förmodligen kommer spela en hel del material som dom inte använt på bra många år. Kan bli riktigt intressant. Hur många är det som redan längtar? * Lite RP - QoS * Citera
Feedback Postad 19 Oktober , 2004 Rapport Postad 19 Oktober , 2004 Bor i stockholm.. men känner att jag måste ner.. Citera
Krissan Postad 19 Oktober , 2004 Rapport Postad 19 Oktober , 2004 Kan knappt vänta tills på måndag. Frågan är om man ska boka över internet, eller hänga nere vid en biljettförsäljare... Lyssnade igenom Number of the Beast förut, hoppas verkligen att de kör t ex Prisoner... Citera
snerki Postad 19 Oktober , 2004 Rapport Postad 19 Oktober , 2004 Kommer krossa det mesta. Fjärde gången gilt! Citera
Hickmott Postad 20 Oktober , 2004 Rapport Postad 20 Oktober , 2004 Jag kommer att åka dit med ett gäng polare från Sthlm. Tredje gången gillt! //Hickmott Citera
danki Postad 20 Oktober , 2004 Rapport Postad 20 Oktober , 2004 Blir att åka ner från skogen och se detta, längtar något helt otroligt... fifan.. Citera
calm Postad 20 Oktober , 2004 Rapport Postad 20 Oktober , 2004 Såg dem första gången -92, Fear of the Dark. Blev såld, innan dess hade jag nån enstaka skiva nu har jag alla Har väl varit på samtliga konserter i Sthlm sen dess tror jag... Blir nog till att åka ned tror jag, en polare har nu börjat fiska efter intressenter. Nån pokertrn del helgen? Citera
NoSense Postad 25 Oktober , 2004 Rapport Postad 25 Oktober , 2004 Blev oxå just erbjuden en biljett Hoppas det var ståplats bara. Hörde att dom redan var slutsålda, men det var väl väntat... Citera
dominator Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 NÅN SOM HAR ETT PAR PLÅTAR ÖVER SOM SÄLJES FÖR INTE ETT SÅ EXTREMT PRIS? första inlägget och jag välkomnar mig själv med en liten annons i versaler:D Citera
Matteprof Postad 10 November , 2004 Rapport Postad 10 November , 2004 Perkele också. Vi fick bara sittplats. Jaja det får duga, har ju sett Maiden ett par gånger förrut så det blir en ny erfarenhet att slippa svettas och att folk trampar en på tårna Citera
Flopp Postad 10 November , 2004 Rapport Postad 10 November , 2004 Skall bli gôtt och se dem igen (kanske följt av efterfest på rockbaren) och sen hem och sänka sin BR... ::flopp:: Citera
cab19 Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Att dom sänder på svt live måste vara århundradets skräll Citera
TotalFarsa Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Nada biljett... Får bli att avnjuta konserten på projjen istället... Men bättre det än att missa totalt... /TF Citera
cab19 Postad 9 Juli , 2005 Rapport Postad 9 Juli , 2005 Kanonshow i vanlig ordning av maiden Och en riktigt stor eloge till svt för att dom "vågar" visa detta en lördagskväll på bästa sändningstid. Citera
flibben Postad 9 Juli , 2005 Rapport Postad 9 Juli , 2005 Kanonshow i vanlig ordning av maiden Och en riktigt stor eloge till svt för att dom "vågar" visa detta en lördagskväll på bästa sändningstid. Bara jag som missade det här genom att spela poker? Citera
Frege Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 In Flames Allsång på Ullevi var allt vad metal är. Citera
Krissan Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Helt fantastiskt otroligt jävla bra band det där. Femte gången jag såg dem live nu. Jäkligt kul att de bara körde från de första fyra skivorna. Nästnästa turné kommer ju också bli fetgrym, om det nu blir som de säger, att den kommer avverka nästa fyra skivor. Saknade dock en hel del låtar som jag hade hoppats på: Invaders Prisoner Charlotte the Harlot 22 Acacia Avenue Still Life Allt som allt en tokigt bra konsert iaf. Citera
cab19 Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Bruce Dickinson måste vara en av världens bästa livesångare någonsin. OT:Någon som såg audioslave på live8 galan,fy fan vad dålig sångaren(kommer inte ihåg just nu vad han heter) var live Citera
jordglob Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Sakande Invaders och children of the damned. Och synd att snubben som skulle fria till sin fru, att hans skylt inte visades i tv Citera
Papa Kubo Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 OT:Någon som såg audioslave på live8 galan,fy fan vad dålig sångaren(kommer inte ihåg just nu vad han heter) var live Chris Cornell. Om det är någon tröst är han lika dålig på skiva. Citera
Matteprof Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Hemma nu. Kommentar efter konserten. Brutalt bra. Bruce är helt grym. Vi hade tyvärr sittplats men stämningnen gick att ta på där också. Nu gäller det bara hitta nån som spelat in konserten så man får kolla hur TV-publiken upplevde det. Skulle ge det fem plus om det inte vore för att jag saknade lite låtar. Hade framförallt gärna sett Fear of the Dark som extranummer. Det om någon låt har ju brutal allsång och var vad jag hoppades på som extranummer så man hade fått gå hem med den i skallen och gåshud på armarna Nåja, är mer än nöjd. Jäkligt skoj att se 57 000 hårdrockare samlas och visa var skåpet ska stå i dagens MTV- formade musiksamhälle Citera
Recommended Posts