bustard Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 kanske ej det rätta stället att posta detta, men jag vill att det här ska nå så många som möjligt I går morse begärde jag uttag av 500 dollar från visacredits från everestpoker Idag finner jag att inga pengar blvit insatta, däremot att 11000 kr blivit tömt från mitt konto Tills detta blivit uppklarat, om det nu blir det, spela inte på everestpoker!! * RP, ett försökt till att förklara situationen i Rubriken - QoS * Citera
cOP Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 wow hoppas det löser sig, är ju förhoppningsvis bara ett misstag men det borde ändå inte få hända. ett tips är väl att ha ett speciellt konto till pokern där man i vanliga fall inte har några(stora) pengar. Citera
ladatarzan Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 däremot att 11000 kr blivit tömt från mitt konto Vilket konto snackar vi om? Pokerkontot eller Visa kontot? Citera
bustard Postad 15 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2006 däremot att 11000 kr blivit tömt från mitt konto Vilket konto snackar vi om? Pokerkontot eller Visa kontot? Visa kontot....och de 500 dollarna har jag inte sett skymten av heller...och everst har förstås inte svarat på mitt mail Citera
antfarmer Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 Men ta det lungt va....en bankutbetalning tar några dagar, dessutom är det helg, inte så många banker som har öppet då. Du var väl ute på krogen igår och torskade bort dina 11K på black jack. /Ant Citera
albin Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 Gratulerar till årets hittils sämsta rubrik Citera
Staahla Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 Du tror att det är Everestpoker som har tömt ditt konto? Förmodligen är det så. Citera
p0k3rk1ng Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 Hahaha, så är det alltid. Det tar alltid ett tag innan pengarna kommer in. En vecka är väl lite långt men det har ju hänt. Citera
lu$ken Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 som sagt softa ett par dagar så löser det sig. annars får du väl ändra nick till busted Citera
martenmania Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 Gratulerar till årets hittils sämsta rubrik Antar att du inte läser wsop.info.... Citera
norpx Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 när jag cashade ut från everest till visakortet i somras tog det ca 2 veckor innan jag fick cashen. Citera
BjornL1491910513 Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 Är du säker på att du inte satt in 11000 kr och att det inte är fördröjning? Citera
Skadast Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 På söndagar brukar jag också upptäcka att någon slyngel tömt mitt konto, jag brukar även hitta några planterade kvitton med sjuka siffror i byxfickorna. Det tar någon dag innan man inser att man själv är "slyngeln" Men 11 papp lät lite väl överdrivet. Bara att be banken spåra Citera
bustard Postad 15 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2006 jag tor inte riktigt ni fattar...jag vet att det tar lång tid innan man får in pengarna...men det är ju inte det som är problemet. Problemet är att de har tagit 11000 kr från mitt konto Citera
kydyl Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 jag tor inte riktigt ni fattar...jag vet att det tar lång tid innan man får in pengarna...men det är ju inte det som är problemet. Problemet är att de har tagit 11000 kr från mitt konto Vad står det för namn på uttaget i kontouttraget? Är det bara reserverat fortfarande så ring banken asap. Citera
Cyntax Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 H*n som är ansvarig för Everestpoker's marknadsföring i Sverige har en användare här på pf.nu. Tyvärr vill h*n inte berätta vilket nick h*n går under här. Varför gömmer du dig AJ? Ge dina kunder lite support nu! AJ har haft konto här i flera år. Citera
Reaper Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 jag tor inte riktigt ni fattar...jag vet att det tar lång tid innan man får in pengarna...men det är ju inte det som är problemet. Problemet är att de har tagit 11000 kr från mitt konto "De"? Kan väl vara vem som helst, inte just everst (om det nu inte står så i uttaget på ditt konotudrag förstås. IRONI PÅ Annars kanske dom drog lyxskatt direkt från ditt konto hehe IRON AV Hoppas det löser sig. Annars är det väl bara att ringa banken och everest och kolla.. för lär knappast vara någe dom gjort (större risk nån lyckats ta reda på alla dina siffror på korten och då köpt hej vilt) Citera
bustard Postad 15 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2006 jag tor inte riktigt ni fattar...jag vet att det tar lång tid innan man får in pengarna...men det är ju inte det som är problemet. Problemet är att de har tagit 11000 kr från mitt konto "De"? Kan väl vara vem som helst, inte just everst (om det nu inte står så i uttaget på ditt konotudrag förstås. IRONI PÅ Annars kanske dom drog lyxskatt direkt från ditt konto hehe IRON AV Hoppas det löser sig. Annars är det väl bara att ringa banken och everest och kolla.. för lär knappast vara någe dom gjort (större risk nån lyckats ta reda på alla dina siffror på korten och då köpt hej vilt) jag har ringt banken och det är en speltransaktion som har skett, alltså är det everst elelr dess amarbetspartner som ligger bakom. Ska polisanmäla saken imorgon och gå till närmaste bankkontor. Everest är något som man bör undvika, har hört det innan, men visste inte att det kunde gåså här illa Citera
ladatarzan Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 jag tor inte riktigt ni fattar...jag vet att det tar lång tid innan man får in pengarna...men det är ju inte det som är problemet. Problemet är att de har tagit 11000 kr från mitt konto Vad står det för namn på uttaget i kontouttraget? Är det bara reserverat fortfarande så ring banken asap. Vet du att pengarna gått till Everest? Annars borde VISA veta vart pengarna gått. Om de nu gått till Everest är det ju bara att ringa dem, borde ju vara smidigare än att starta en tråd om det. Citera
ladatarzan Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 jag tor inte riktigt ni fattar...jag vet att det tar lång tid innan man får in pengarna...men det är ju inte det som är problemet. Problemet är att de har tagit 11000 kr från mitt konto "De"? Kan väl vara vem som helst, inte just everst (om det nu inte står så i uttaget på ditt konotudrag förstås. IRONI PÅ Annars kanske dom drog lyxskatt direkt från ditt konto hehe IRON AV Hoppas det löser sig. Annars är det väl bara att ringa banken och everest och kolla.. för lär knappast vara någe dom gjort (större risk nån lyckats ta reda på alla dina siffror på korten och då köpt hej vilt) jag har ringt banken och det är en speltransaktion som har skett, alltså är det everst elelr dess amarbetspartner som ligger bakom. Ska polisanmäla saken imorgon och gå till närmaste bankkontor. Everest är något som man bör undvika, har hört det innan, men visste inte att det kunde gåså här illa Vad säger Everest om saken för du har väl haft kontakt med dem? Citera
TANDEMCYKELN Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 Antar att du inte läser wsop.info.... Det skulle aldrig falla mig in att styra webbläsaren till en så dåligt kodad sida. Man behöver minst 1024 pixlar i bredd på sitt webbläsarfönster för att kunna läsa sidan och då går den bort. Fjortisvarning i kvadrat, för vilken seriös pokerlirare kör så stora webbläsarfönster. QoS en kille som vet hur man kodar webbsidor. Citera
bustard Postad 15 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2006 jag tor inte riktigt ni fattar...jag vet att det tar lång tid innan man får in pengarna...men det är ju inte det som är problemet. Problemet är att de har tagit 11000 kr från mitt konto "De"? Kan väl vara vem som helst, inte just everst (om det nu inte står så i uttaget på ditt konotudrag förstås. IRONI PÅ Annars kanske dom drog lyxskatt direkt från ditt konto hehe IRON AV Hoppas det löser sig. Annars är det väl bara att ringa banken och everest och kolla.. för lär knappast vara någe dom gjort (större risk nån lyckats ta reda på alla dina siffror på korten och då köpt hej vilt) jag har ringt banken och det är en speltransaktion som har skett, alltså är det everst elelr dess amarbetspartner som ligger bakom. Ska polisanmäla saken imorgon och gå till närmaste bankkontor. Everest är något som man bör undvika, har hört det innan, men visste inte att det kunde gåså här illa Vad säger Everest om saken för du har väl haft kontakt med dem? Jag har mailat dem och de har inte svarat, ska ta och ringa dem imorgon Citera
drulle Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 jag fick inte min bonus som jag skulle få på everst...... Citera
Skadast Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 Jag har mailat dem och de har inte svarat, ska ta och ringa dem imorgon Är du seriös? Handlar det om 11000:- skulle jag ringa direkt. Det borde självklart inte vara några problem att nå företaget via telefon trots att det är söndagskväll. Citera
Myssion Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 Everest är något som man bör undvika, har hört det innan, men visste inte att det kunde gåså här illa Har bara positiva erfarenheter av Everest. Vad är det du har hört? Tror du på allvar att de medvetet försöker nalla pengar av dig? Troligen är det bara något fel som är trasigt någonstans... Prova att ringa dem innan du börjar polisanmäla och hålla på... Citera
Recommended Posts