Carl_X Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Ska sätta in pengar på Battlefield Poker med mitt VISA-bankkort. När jag har knappat in kortnumret får jag välja mellan credit card eller debit card. Vad ska välja? * Flytt till E&J - QoS * Citera
Lomin Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 du ska välja credid card... men mitt tips är att du inte spelar på battlefield om du bara har visakort.. det är nämligen mkt struligt att fåut sina pengar från battlefield poker sen när man väl vill det, om man bara har visa kort. rådet om du vill spela där är att du skaffar ett neteller acount och sätter in pengar via dem. // Lomin Citera
Carl_X Postad 13 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2006 Men om jag sätter in på VISA, kan jag inte ta ut på Neteller då? Citera
Carl_X Postad 13 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2006 Tog det via Neteller istället. Tack för hjälpen. Citera
eloge38 Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Credit Card: (Bank)kort med kredit Debit Card: Bankkort utan kredit Citera
Recommended Posts