Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Skrev tio poäng kontrakts- associations- och obeståndsrätt förra veckan. Började jobba andre januari och har därmed inte varit på en enda föreläsning. Kan dock ha klarat G. Vissa kurser på Handels är ju inte direkt jättesvåra...
OT, 10 p för alla tre! Jisses, då lär ni er bara lite på ytan. På juristlinjen är det 15 p avtalsrätt, 4 p ass och några obest...känns det som iaf.

Anyway, jag hade satt upp höga mål denna termin, ca 37 p. Men jag har klarat iaf 17! Resten blir att läsa i sommar + en extra 5p :) Men två tior är samma kurs med olika namn....

Var det där verkligen OT Cyntax? Du kommenterade ju en tenta.

Egentligen ville jag bara säga att jag håller med dig. För övrigt skulle kursen vara fortsättningen på två handelsrättskurser men var egentligen en repetition. Mycket meningslös kurs. Säger väl en hel del om en tiopoängskurs om den går att klara av på tre dagars pluggande och noll procent deltagande i övrigt.

• 2 months later...
Postad

Någon som pluggar till en omtenta? :D

Själv ska jag skriva en fyrpoängare och två tiotaggare 24'e och 25'e augusti. De två tiotaggarna är samma, alltså samma böcker och allt men olika namn på kurserna.

Har förresten redan fixat jobb om jag bara klarar tentorna och gör uppsatsen. Gissa om jag har inspiration nu då! :D

Pluggapluggapluggapluggapluggapluggaplugga

/C

Postad

jag har skrivit en massa tentor sedan jag starade tråden. men nu på fredag har jag tenta i 5P Finansiering, skaffa kapital och finansiera.

En av de lättare kurser jag tagit. :D

/Toppace

• 2 weeks later...