Gå till innehåll

Ang erbjudande om fusk!


z4___

Recommended Posts

Var inne på Million dollar page, och såg en länk som gick hit

 

http://www.powerpokerwizard.com/

 

Varför skulle man gå på detta? och varför betalar folk in pengar till detta. Kan ju inte stämma.

 

Citat av köpare I can hardly believe it. I won over £350 on my very first online poker playing experience, thanks to Power Poker Wizard" Dean Lloyd, Gwent, S. Wales

 

well. någon som provat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

klart som fan att det inte funkar.. sätt in dig i situationen själv..

 

Du har ett programm som kan fuska...

 

Du har två val.

 

1. Spela med det i hemlighet utan att någon vet och tjäna stora pengar.

 

2. Riskera att åka dit å bli stämd av varenda företag som finns

 

Då ingen väljer alternativ 2 så återstår det DOLDA tredje alternativet.

 

3. Blås lättlurade fiskar på deras sista pengar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Citat av köpare I can hardly believe it. I won over £350 on my very first online poker playing experience, thanks to Power Poker Wizard" Dean Lloyd, Gwent, S. Wales

 

Fritt översatt: "Jag kan knappt tro det. Jag fuskade och stal över £350. Vem bryr sig om principer och fair play när man kan roffa åt sig andras pengar utan att ha varken laglig eller moralisk rätt till det. Jag har inget samvete och är stolt över det. Nu ska jag gå och sno grannens bil som hon har jobbat extra i ett halvår för att kunna finansiera. Hoppas hon börjar lipa."

 

Pokerking: Jag hoppas du skäms.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

2. Riskera att åka dit å bli stämd av varenda företag som finns

 

Då ingen väljer alternativ 2 så återstår det DOLDA tredje alternativet.

 

 

Men Hallå!

 

Det står ju Top Secret!

 

this has been classified as above TOP SECRET!!!

 

Klart inte många vet om det!

:roll:

 

 

 

Citat av köpare I can hardly believe it. I won over £350 on my very first online poker playing experience, thanks to Power Poker Wizard" Dean Lloyd, Gwent, S. Wales

 

Jag råkar veta vem Lloyd, Gwent är från S. Wales är och han är mycket pålitlig!

 

Tror du han skulle ljuga om han själv skrev ut sitt namn och härkomst på en sida med ett olagligt program! Det är klart man vill skryta om det ..

 

Ni på PF - Köp det idag!

 

"We're talking super-riches unlimited."

 

(Knappar in en min adressdata för vidare information)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, även om man kan se motståndarnas kort är det inte säkert att man går plus. Inte om man är så dum att man går på en sån bluff. Tror ni inte de skulle vara mer intresserade av ett mer... lättanvänt program? Man kanske skulle svänga ihop en sida. ;)

 

Are you outdrawn on the river every time?

Power poker wizard does you no good because you don't know the hand rankings?

Is your poker site rigged?

 

Buy Power Folder Sorcerer!

Fold other players' hands with a single click!

There's no need to look at any cards! (even your own)

No need to figure out who has the best hand!

You can win every time!

 

Buy now $79.99

 

"I can hardly believe it. I won over $3,500 on my very first online poker playing experience, thanks to Power Folder Sorcerer"

Jack Lint, Gwent, S. Wales

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur skulle detta kunna funka?

Jag menar, informationen om andras kort når aldrig ens din dator, förän på showdown då förståss. Ska programet då leta upp fiendens dator och hacka sig in där eller hur tänker dom när dom tror att man ska gå på ngt sånt här?

 

Programmet funkar väl bara om du lyckas få motståndarna att ladda ner en fil från dig, som sedan i sin tur rotar i datorn och skickar tillbaks korten... så du måste först få en idiot att acceptera en fil från en okänd, sedan ska hans säkerhetssystem inte upptäcka den, sedan ska du sitta vid samma bord som idioten...

 

då skulle det faktiskt funka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur skulle detta kunna funka?

Jag menar, informationen om andras kort når aldrig ens din dator, förän på showdown då förståss. Ska programet då leta upp fiendens dator och hacka sig in där eller hur tänker dom när dom tror att man ska gå på ngt sånt här?

 

Programmet funkar väl bara om du lyckas få motståndarna att ladda ner en fil från dig, som sedan i sin tur rotar i datorn och skickar tillbaks korten... så du måste först få en idiot att acceptera en fil från en okänd, sedan ska hans säkerhetssystem inte upptäcka den, sedan ska du sitta vid samma bord som idioten...

 

då skulle det faktiskt funka

 

Och det värsta av allt är att du skulle kunna hitta en och annan idiot som faktiskt skulle ta emot filen och låta den bli installerad...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...