HeyJohan Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Erbjudande för POKERFORUM.nu's medlemmar i januari SAMSUNG SYNCMASTER 711MP 17# LCD-TV SILVER Perfekt TV för sovrummet, köket eller där man nu tycker att den passar bäst. Ord pris: 20.000 VIP Pris för PF-medlemmar: 15.000 VIP SANDISK CRUZER MICRO USB 2.0 1GB FLASHMINNE Sandisks storleksmässigt minsta minne rymmer 1 gb med handhistories Ord pris: 6.000 VIP Pris för PF-medlemmar: 4.000 VIP MARKERSET 500 ST Inga konstigheter - 500 st 11.5 gr marker väskan vi alla har sett. Ord pris: 4.500 VIP Pris för PF-medlemmar: 2.500 VIP Produkterna beställer du som vanligt i Hey Shop som du hittar här. Alla sakerna är inte upplagda än, men det kommer att åtgärdas i morgon bitti. Beräknad leveranstid är som vanligt max 1 vecka så länge sakerna finns i lager. Erbjudandena gäller januari ut. Eventuella frågor kring erbjudandet tas här. Ha en suveränt trevlig kväll! Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 10 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 För er som suktar efter en Xbox så kommer vi att köra erbjudanden kring den så fort vi har garanterade leveranser. Det kan tyvärr dröja en månad. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trippin Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Den som väntar på något gott... Fina erbjudanden, får bli ett markerset så länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestrafe Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 På ett ungefär hur många vips kommer en keXBox kosta? Bra att veta så man har på lager Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 10 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Bestrafe: Jag vet inte. En uppskattning är att ordinarie pris hamnar 18-20.000 VIP och om vi har flyt med leverantörer etc så kan vi kanske pressa ner priset för PF till runt 14.000. MEN det är ENBART en uppskattning. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Appropå Xbox, hos alla spel affärer här i stan där ja bor tar d flera månader innan man kan få en, men på ica maxi står de på hyllan... det är humor... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bimpi Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Appropå markerset, varför är det 5 tärningar med i princip alla som säljs? Vad gör ni andra med dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Appropå markerset, varför är det 5 tärningar med i princip alla som säljs? Vad gör ni andra med dom? Här i Sthlm är de populära som sk "Geishakulor", uppe i norr har ni ju andra vanor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Appropå markerset, varför är det 5 tärningar med i princip alla som säljs? Vad gör ni andra med dom? Åker jag på en bad beat brukar jag slå tärningarna till det blir "Yatzy" då har turen vänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trippin Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Hur är det, skriver man in någon kod någonstans för att man är medlem här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 10 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Trippin: Nej, man köper dem till ordinarie pris (det ser så ut i alla fall) men när vi hanterar den så ser vi att du är reggad via forumet och då justeras det till det sänkta priset. Så kort svar: Nej, ingen kod. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 För att förtydliga så räcker det ju alltså inte med att vara medlem på PF utan man måste också ha använt PFs kod när man skapade kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 10 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 kydyl: Ja, det stämmer. Tack för förtydligandet. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
C-Line Postad 11 Januari , 2006 Rapport Share Postad 11 Januari , 2006 Vart är samsung tv:n på hemsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matt83 Postad 11 Januari , 2006 Rapport Share Postad 11 Januari , 2006 Vart är samsung tv:n på hemsidan? Alla sakerna är inte upplagda än, men det kommer att åtgärdas i morgon bitti. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LaktosBob Postad 11 Januari , 2006 Rapport Share Postad 11 Januari , 2006 Finns det något sätt för mig som inte har registrerats till Heypoker genom PF att få rabbat på sakerna? Kan ni föra över mig till PF affiliate grej? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 11 Januari , 2006 Rapport Share Postad 11 Januari , 2006 C-line: Alla sakerna är inte upplagda än, men det kommer att åtgärdas i morgon bitti. Antar därför att de kommer upp under dagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
C-Line Postad 11 Januari , 2006 Rapport Share Postad 11 Januari , 2006 Okej, missade det. Var lite småpackad så jag får skylla på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 11 Januari , 2006 Rapport Share Postad 11 Januari , 2006 Jag försöker lägga till tv:n i varukorgen men inget händer när jag klickar på "add item". Får också upp någon varning att sidan kanske inte fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 11 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2006 Ok, ser ut som att det är fel på javan. Ska se till att det ordnas. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Takigawa Postad 11 Januari , 2006 Rapport Share Postad 11 Januari , 2006 Nu kommer det ingen varning men det fungerar fortfarande inte... det är bara t-shirten som går att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arooon Postad 11 Januari , 2006 Rapport Share Postad 11 Januari , 2006 Vill bara berömma och tacka er för en så bra support! Hoppas folk förstår detta och spelar hos er! Jag beställde Lostpaketet i förrgår, tveksam om jag skulle hinna få det innan lördag, och så dyker det upp 40 timmar efter order. Riktigt bra! Heypoker.com är lätt den hemsida jag litar mest på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stitchio Postad 11 Januari , 2006 Rapport Share Postad 11 Januari , 2006 Nu kommer det ingen varning men det fungerar fortfarande inte... det är bara t-shirten som går att köpa. och du klagar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Takigawa Postad 12 Januari , 2006 Rapport Share Postad 12 Januari , 2006 Nu kommer det ingen varning men det fungerar fortfarande inte... det är bara t-shirten som går att köpa. och du klagar ? Klagar och klagar... har ju köpt tio stycken av ren tristess vilket äter stora hål i min VIP-budget... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 12 Januari , 2006 Rapport Share Postad 12 Januari , 2006 o.0 T-Shirt måste man ju ha Får vi se hur första beställningen från VIP-SHOP går då :=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts