spyse Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Inte några read eller vettiga stats på fi förutom att jag fått uppfattningen av att han är lite halv lös och inte vidare bra, hur det är med bluffar vet jag inte förutom att jag sett honom göra ett CB på floppen KK2 när jag foldade K7 pre. Sätter fi på ett drag på floppen, när han sedan bettar ut på rivern så ser jag det som ett stöldförsök men vill inte höja då jag omöjligt kan få syn av en sämre hand. Just sånna här potter som jag är dålig på att ta betalt i. Känns som att med en bett här betalar när jag är slagen eller låter honom släppa sin hand. Han kan ju ev sitta på Q med dålig kicker och då får jag betalt men är det EV+ i längden med tanke på risken för kåk? - heriberto sitting in seat 1 with $18.65 - spyse sitting in seat 2 with $19.40 - getberget sitting in seat 3 with $19.45 [Dealer] - alleopok sitting in seat 4 with $12.15 - GuruDev sitting in seat 5 with $22.05 - barri sitting in seat 6 with $18.20 alleopok posted the small blind - $0.10 GuruDev posted the big blind - $0.20 ** Dealing card to spyse: , barri folded heriberto called - $0.20 spyse raised - $0.80 getberget folded alleopok folded GuruDev called - $0.80 heriberto called - $0.80 ** Dealing the flop: , , GuruDev checked heriberto checked spyse bet - $2.00 GuruDev called - $2.00 heriberto folded ** Dealing the turn: GuruDev checked spyse bet - $4.00 GuruDev called - $4.00 ** Dealing the river: GuruDev bet - $8.00 spyse ?? Citera
scouserandy Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Eftersom du om du bara har 4-5 dollars kvar om du synar hans bet på river kan du väl lika gärna försöka maximera vinsten och gå all in med dina resterande chips. Citera
Lunkan88 Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Inte syn av sämre hand? Du får garanterat syn av alla Q med sämre kicker. Du är slagen av Q6, Q4, Q3, 33, 44, 66 varav endast pocketparen känns troliga. Känns som en höjning. Citera
MajkTheBike Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Jag hatar synliga trissar, har förlorat för mycket pengar på dem Men med A som kicker är det nog bara att syna/all in och hoppas att han inte har träffat kåken. Han borde ha höjt om han haft 2-par. ´Sätter honom på QJ eller KQ. Q4, Q6 eller Q3 känns lite väl löst. Eftersom du bara har kvar några få dollar vid en syn så borde en all in vara rätt. Citera
rickie Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Det rätta är nog o trycka in allt här, som jag ser det så är ett missat drag eller en Q-hand det mest troliga. Citera
spyse Postad 11 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2006 Visst satt han på 57? Nej han satt på 42c. Så min read av att han satt med drag var korrekt och den här gången gick det inte in. Citera
Recommended Posts