Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 2 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 221
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vet någon om man kan se hur många raked hands man har på sportingbet? Och hur mycket måste potten vara på för att det ska räknas som en sån hand? Och räcker det med att bli tilldelad kort?

 

edit: hittade detta: Endast händer som spelats på $1 & $2 real money bord räknas med i dom bonusberättigade händerna.

 

vad menar dom med $1 & $2 real money bord?

 

Tacksam för svar

 

För att få reda på raked hands måste du maila supporten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet någon om man kan se hur många raked hands man har på sportingbet? Och hur mycket måste potten vara på för att det ska räknas som en sån hand? Och räcker det med att bli tilldelad kort?

 

edit: hittade detta: Endast händer som spelats på $1 & $2 real money bord räknas med i dom bonusberättigade händerna.

 

vad menar dom med $1 & $2 real money bord?

 

Tacksam för svar

 

jag fick min $30 bonus nu tidigare idag efter jag spelat enbart på 0.05/0.10

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Staffpoker har även sjyssta munkjakor som man kan få om man spelar där eller varför inte tigga till dej en innan du börjar spela.

 

 

Hur då ? :shock: Skulle va schyst med en sån :D

 

 

Min flickvän fick en efter att ha spelat där, då blev barnen avunsjuka ,så hon meijlade nån på marknadsföringen ock fick 3 st till. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade tråkigt på jobbet och gjorde en liten sammanställning över de sajter på B2B jag kom över.

 

Om någon vet om en sajt som inte finns med här, så hojta, så får listan bli mer komplett. Bonusarna på Heypoker och Bestpoker går via pokerforum.

 

Sajt Deposit Max bonus VIP Time

 

24hPoker 30% € 200 €10 / 200 30 days

66Poker 50% € 100 €10 / 200 20 days

727Poker 100% € 20 200 no

Asianapoker -

Bestpoker 100% € 140 1200

Bet24Poker 100% € 10 10 hands no

bet4e.com 100% € 50 500 ?

Betandgame -

Capbet 30% € 100 1000 30 days

Chilipoker -

Dreamlandpoker -

goplay.ru 100% € 20 200 no

GutShotPoker 20% € 100 ? ?

Heypoker 100% € 200 €10 / 200 30days

IrishEyesPoker 30% € 100 €10 / 200 30 days

Jambapoker 30% € 100 €10 / 200 30 days

MartinsPoker 100% € 600 €20 / 100 90 days

No1Poker 50% € 200 3000 raked

PokerclubEurope 30% € 200 €10 / 100 30 days

Pokerihuone 30% € 200 €10 / 100 30 days

Pokerium 100% € 300 €15 / 100 30 days

Pokerzon 25% € 50 €10 / 100 30 days

potraiser 35% € 200 2000 ?

RedBetPoker -

Rivalpoker 30% € 100 €10 / 200 30 days

RoyalCardRoom 30% € 100 ? ?

StaffPoker 30% € 150 750 30 days

TipexPoker -

TipsNyttPoker -

U2poker 30% € 200 €10 / 200 30 days

Unibet -

VisionGame 100% € 20 ? ?

 

Lite rörig känns den, men något får ni kanske ut av den.

 

 

Skulle bara kolla eftersom det inte står ngtting på deras hemsida.

 

På martinspoker så får man 20 euro för 100 vip upp till 600 euro och får man halva bonusen om man bara lyckas cleara halva?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej ingen som kan tipsa om nån bra bonus om man mest spelar fl 1/2 gillar inte riktigt b2b då de är så jävla tajtat på den nivån blir svårt nå upp till vipen.

 

så är på jakt efter nån bra bonus! vet att ja kan läsa massa på bonuswhores forum men orkar inte sitta å rota igenom massa trådar på engelska just nu! så vore toppen ifall ni hade några på lager

 

signup eller reload spelar ingen roll, då ja typ inte är med på så många sidor!

 

tycker de varit på tok fördött i bonusen tråden för jan.

 

ska posten en b2b bonus ja ser ni inte har här om ja får lite hjälp

 

100vip för 50euro.

 

så fixa fram lite bonusar ja kan ta så ska ni få den :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

ska posten en b2b bonus ja ser ni inte har här om ja får lite hjälp

 

100vip för 50euro.

 

så fixa fram lite bonusar ja kan ta så ska ni få den :D

 

Ett mycket effektivt sätt att inte få hjälp på forum är att sitta och hålla på information och kräva saker för att ge ut den.

 

Antar att du pratar om dreamlandpokers bonus med koden "dream50"

Exakt hur reglerna är för den vet jag inte då den bara finns beskriven på den ryska sidan men ska tydligen fungera för alla språk

 

Så, vad tänkte du byta med nu då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoj.

 

Satte in 600Euro på Martinspoker för ett par veckor sedan...där jag använde bonuskoden. Nu har jag varit totalt on-tilt i två dagar efter att två personer klonkat in 1 outare på rivern inom mindre än 1 timme och nu är alltså rullen borta. Nu till frågan:

 

Kan man sätta in mer pengar och fortfarande få bonusen efter att ha spelat in 3000 Vip, eller är det kört med bonusen nu!! Måste få veta...för annars skulle jag aldrig sätta in mera pengar på B2B, aldrig varit med om något liknande, rivern är ej rolig, pinsamt faktiskt. Men om jag fortfarande kan få bonusen kanske jag gör en deposit! Har 2700 Vip nu, så självklart blir det nog en insättning till om man fortfarande kan få bonusen.

 

Någon som vet?? Tack på förhand. (Nu ska jag tilta vidare på PP)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

ska posten en b2b bonus ja ser ni inte har här om ja får lite hjälp

 

100vip för 50euro.

 

så fixa fram lite bonusar ja kan ta så ska ni få den :D

 

Ett mycket effektivt sätt att inte få hjälp på forum är att sitta och hålla på information och kräva saker för att ge ut den.

 

Antar att du pratar om dreamlandpokers bonus med koden "dream50"

Exakt hur reglerna är för den vet jag inte då den bara finns beskriven på den ryska sidan men ska tydligen fungera för alla språk

 

Så, vad tänkte du byta med nu då?

 

 

nån kanske är snäll, men va fan frågar man här får man sällan svar så tänkte de blev mer intressant om man kunde erbjuda nåt, förövrigt är de 100 vip som gäller som betalas ut efter 14dagar...

 

ruskigt bra bonus.

 

men så dött här men får väl sitta å gå igenom bonuswhores då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gratis 100 SEK på SportingBet.com!

 

Registrera först på https://se.sportingbet.com/content/account/register.asp och skicka därefter ett mail med "Spela Poker" som rubrik och sedan ditt användarnamn i själva mailet, till administration@sportingbet.com. Därefter bör det hamna 100 SEK på kontot efter 24 timmar.

 

Utöver det får man $30 som bonus när man spelat 100 raked hands och ytterligare $70 när man spelat 500 raked hands. Inte helt fel va? ;)

 

Gäller endast till 14:e Januari.

 

 

Tack för den, fungerade fint. Är det bara jag som inte lyckats göra notes på spelarna? Uselt om det inte går, känns som en liten miss ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

men så dött här men får väl sitta å gå igenom bonuswhores då

 

ja det är väldigt dött för tillfället.

 

party verkar mer eller mindre ha slutat med generella bonusar, empire och multi har ingen för tillfället.

 

Bet365 som var så bra ett tag har sabbat sin bonus rejält.

 

Själv sitter jag och jobbar mig igenom b2b signups

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

men så dött här men får väl sitta å gå igenom bonuswhores då

 

ja det är väldigt dött för tillfället.

 

party verkar mer eller mindre ha slutat med generella bonusar, empire och multi har ingen för tillfället.

 

Bet365 som var så bra ett tag har sabbat sin bonus rejält.

 

Själv sitter jag och jobbar mig igenom b2b signups

 

Jepp, B2B som gäller nu för tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okey men nu blir ja yr, läste just att de slutat med 300hands å övergått till 250ranked vilket stämmer.

 

 

allt är så rörigt på bonuswhore å själva guiden på huvudsidan tycker ja suger står ju lixom inte alls hur många ranked hur mycke ranken måste vara på osv osv...

 

 

ingen som bara kan ge mig tips på sidor kolla upp, less på prima å b2b skulle vilja prova nåt annat nätverk.

 

EDIT

kollade upp CarribeanSunpoker..com å de verkar vara en rätt vettig bonus 250ranked för 50% dvs 100 matchbonus. nu undrar ja om de går att kombinera den med bonusen de delar ut varje månad? dvs räcker de med 250ranked för att få de 90dollarna som finns att hämta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mest spelar fl 1/2 gillar inte riktigt b2b då de är så jävla tajtat på den nivån blir svårt nå upp till vipen.

 

Ähh tajta på FL 1/2 på B2B ????

Spelar vi på samma B2B??.

Dom är ju värsta agroogalningarna nästan varje hand är ju raisad preflop.

:lol:

Igår tex spelade 3 bord FL 1/2 Fullring i 3timmar clearade 600vip.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...