Tyret Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Hola. Går det att skicka euros till mitt nick på Unibet från tex nicket på Martinspoker? Kostnadsfritt? Unibet har ju inte en sådan transfer möjlighet så är lite osäker. Simma lugnt Citera
NoSense Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Hola. Går det att skicka euros till mitt nick på Unibet från tex nicket på Martinspoker? Kostnadsfritt? Unibet har ju inte en sådan transfer möjlighet så är lite osäker. Simma lugnt Ja eftersom Unibet inte har den funktionen så gör du allt rätt i att vara osäker. Det går inte, försök inte ens. Funkar fint mellan många andra B2B sider dock, men inte Unibet som sagt. Spela på 24h istället, dom har ju oxå sportbetting om det är den du vill åt? Men håll dig i Unibets egen tråd nästa gång tack. Citera
Tyret Postad 10 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2006 Men håll dig i Unibets egen tråd nästa gång tack. Var en generell fråga angående B2B, sen var ja mest osäker på unibet. Har nick på fem klienter (inkl. 24h) så jobbigt med spridning när man bara lirar på 2-3 åt gången. Tack för svar Citera
Tyret Postad 10 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2006 hehe kom på att det kanske finns en B2B tråd Citera
jola77 Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Hur gör man när man vill skicka pengar mellan b2b-sajter. ligger det under wuthdrawels?? Citera
PREVARANT Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Tjena klicka på Transfers, går på alla utom bet24 och unibet Citera
ziddax Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 tror inte det funkar på någon av deras premium partners.... Citera
24hPoker Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Hej Det går inte att föra över € från Unibet eller Bet24. Däremot går att föra över hos alla sajter som ligger under 24hNetwork (t ex staffpoker, heypoker, martinspoker, se http://www.24hnetwork.com). Det kan förekomma enstaka sajter inom 24hNetwork som har avaktiverat denna funktion, det är dock ytterst ovanligt. Mvh 24hPoker Citera
jola77 Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Troligtvis är jag blind, ska jag gå in under cashier?? Citera
PREVARANT Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Jola om du har pokerklienten uppe klickar du på cashier, du loggar in och klickar på transfers..du fixar det Citera
Recommended Posts