LaktosBob Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Jag har planer för att öppna en telefonlinje där folk kan ringa och prata av sig efter de har åkt på riktigt tung bad beats. Samtalet kostar runt en euro i minuten. Man kan även få tips och råd om man vill det. Personen man ringer till kommer låta genuint intressrad av förlusten. Hade ni ringt? Citera
rickie Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Så mkt som folk gnäller här på forumet så skulle det inte förvåna mig om ett par stackare ringer iaf Citera
Djens Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Ärligt talat..BRA IDÈ! räkna med några €100 i måpnaden från mig Citera
fsvoo Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 shit riktigt bra ide! inte bara rolig utan sannolikt lönande. Är du själv på företaget lär du få en hel del kompisar runt om i sverige å bli känd som badbeat-sven(eller vad du nu heter) Citera
Pokemonn Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Ööööhhh, tja det finns ju redan en drös med meningslösa telefonlinjer som verkar löna sig, så varför inte? Men det blir ju bara att spä på sin Bad Beat med mer förluster... Citera
dlinder Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Fatta vilket skitjobb att sitta där och lyssna Citera
Largo-Sama Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Jag trodde att #pokersnack var till för det Starta ett företag. I bästa fall så hamnar du i aftonbladet, vilket leder till att någon pokersajt sponsrar dig i någon större turnering. Snart är du pokerkändis och blir kallad "pokerexpert" av kvällstidningarna. Citera
z3___ Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Pokerspelaren upplever dock att han har mest otur i hela världen. För jag menar.. jag hade ,-..... och så kom.... men då hade han... fatta vad sjukt, jag hade ju.... hur kunde han syna..... jag menar ..... fatta vad sjukt... Citera
Bimpi Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 /Lite OT... Ja varför inte slå till på stort och låta folk ladda ner ringsignaler till sina mobiler som låter som poker-klienter för ynka 15 kr / signal. Samt ladda ner bakgrunder och sånt med pokertema. Starta ett reklamkrig på tv och konkurera ut jamba och dom företagen som uppenbarligen har som högsta mål att terrorisera oss psykiskt med sina signaler som spelas om och om och om... på varenda kanal. Det enda dåliga med ringsignaler med pokertema vore ju att man aldrig skulle höra mobilen då man var hemma. En SMS-signal skulle kunna vara att ljudet som kommer då man checkar kommer samtidigt som en liten vibration! Citera
DanLar75 Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 En sjösjuk groda med raymer brillor som sjunger om bad beats? Skulle lätt sälja 20 miljoner signaler på ett par dagar. Citera
Recommended Posts