eeekan Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Linda Rosing Sveriges absolut bästa kvinliga proffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
badtorsker Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Kniven,Legato och Westerlund,,+ självfallet Cecila Nordenstam Edit ; Sonnert läggs till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Largo-Sama Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Jag själv (Låter nästan som Kent-lennart ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garden_state Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 "The knife" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smitaren Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Fiskmartin och Stahl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P_kungen Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Hjort.. En pokerteoretiker i världsklass (seriöst!) med ruggigt skönt syrliga kommentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 hudarn är min favorit. Eran och er stör jag inte mig särskilt mkt på men att det står favorit........................................... spelare Ord! Lite humor, för ett tag sedan fanns det en tråd i "Om PF" som tyckte att QoS pillade rubriker alldeles för mycket... Problemet var att när QoS pillat stod det ju ändå fel... såg ut som att det var en tredjeklassare som skrivit... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cazacu Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 QoS, FIXA TRÅDNAMNET! Särskrivning! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jayel Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Kniven! //J Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 "The screaming swede" aka. Mattias Andersson så klart!! instant! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roy Ahl Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 . Gry har de största förutsättningarna att bli min favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Alex och Mikael Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Eckeskog! Han krossade hela sk. Sverige eliten i pokermiljoen, så de grät ut i tv och andra forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergenbauer Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Karl Möller. Nej då. Ken är nog en favorit. Mest för hans konstanta analyserande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrfestis Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Ni har glömmt den som kommer bli den helt klart bästa spelare, om han inte redan är det... MICKE THURITZ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
onehitwonder Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Ni har glömmt den som kommer bli den helt klart bästa spelare, om han inte redan är det... MICKE THURITZ Vad är det som gör Thuritz så bra? Jag vet ju att han är grym, men tänkte mer på om det är några specifika egenskaper/skills som gör att han anses vara så bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
larsdissler Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 "The screaming swede" aka. Mattias Andersson så klart!! Vad hände med honom egentligen ? Varken hört eller sett honom efter ME-04... Min personliga favorit är nog Möller, riktigt nice när han täppte till käften på mr.Lennart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Möller alla gånger. När han blir intervjuad före TTT å bara säger att han ska försöka att inte göra bort sig, Ken hånar honom hela tiden med typ "det är fyra spelare och möller", så vinner han hela skiten. Klockrent! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Totte Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Martin Cederkrantz, bäst "staredown" i Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Jag måste nog säga Legato, mest för att jag tyckte att han verkade lite dryg och översittare innan jag träffade han IRL då han visade sig vara rätt schysst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dallas2000 Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Martin Cederkrantz, bäst "staredown" i Sverige Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Martin Cederkrantz, bäst "staredown" i Sverige Cederkrantz HU mot Peter Swartling, Swartling höjer pre. Ceder Swartling Första handen varar i 1½ timme innan Ceder kastar och på "Glimniskt" manéer visar att han läst situation rätt genom att välta upp sin 26o Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cafka Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Bosse! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NeoSlayer Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Spelstil: Legato Personlighet: Alex Vassast tunga: Pelle Ummer (En kille sa till honom att han hade en tell, pelles svar: Åh faan.. jag som är så kass att jag inte ens kan läsa mig själv) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
a_apelqvist Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 En lagomt berusad Parre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts