Maartin Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Vilken är eran Favorit spelar? Själv är min Ken Lennard,vilken är eran? * Flytt till Poker OT - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
styris Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 cecilia nordenstam.. bara därför hon är så snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 EDIT: Myssion tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Får man nominera sig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Myssion Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BOGiS Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Har igen svensk, men jag tycker Tony G var skön när han var med i WPT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Legato, Ayhan och Alex... ungefär. Äh, det finns ju så många. Inga överspända typer kommer in på min listad dock, utan folk med humor och självdistans... Bollen kanske, han visar ju alltid att poker är roligt, så ska det vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ninreb Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Jag hatar språkpoliser men när jag läser eran istället för er ryser jag i hela kroppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Nalle såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Jag såklart. Finns ingen som är lika duktig, smart och snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Myssions fru. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chapman Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Per Hildebrand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eusebio Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Bengan, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Myssions fru. Ja den är inte dum heller, börjar bli dags o uppdatera dagboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
richardd Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Ken helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
saltasten Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 BOLLEN 4 teh win Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BjornL1491910513 Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 hudarn är min favorit. Eran och er stör jag inte mig särskilt mkt på men att det står favorit........................................... spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Lite humor, för ett tag sedan fanns det en tråd i "Om PF" som tyckte att QoS pillade rubriker alldeles för mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Kniven! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 hudarn är min favorit. Eran och er stör jag inte mig särskilt mkt på men att det står favorit........................................... spelare Det värsta är ju att tre av de fyra orden börjar med stor bokstav, både fel och inkonsekvent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spinx Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 "The screaming swede" aka. Mattias Andersson så klart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ayecappy Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Legato, Ayhan och Alex... ungefär. Äh, det finns ju så många. Inga överspända typer kommer in på min listad dock, utan folk med humor och självdistans... Bollen kanske, han visar ju alltid att poker är roligt, så ska det vara! Kan du motivera ayhan, lite nyfiken bara =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Bengt sonnert och Ken lenaárd =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hallqvist Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Micke Westerlund är jävligt skön =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts