flibben Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Hejsan, har dedikerat månaden till att nöta 6-manna bord och lära mig det ordentligt! Suttit och funderat lite på vad snittraken är per hand på dom borden, då min PT databas för tillfället innehåller 0 händer av diverse anledningar så undrar jag om någon med en databas på över 5000 händer kan dela med sig av hur mycket det i snitt rakeas på dom borden? 5000 bör vara tillräckligt bra riktmärke, måste räkna lite på hur många månadslöner jag betalar för mitt nöje egentligen tack på förhand mvh // flibben Citera
kharma Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 asså flibbzors, noobinized2006@hotmail.com, snittraken ligger runt 5000$ gl hf akta hs Citera
flibben Postad 9 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2006 asså flibbzors, noobinized2006@hotmail.com, snittraken ligger runt 5000$ gl hf akta hs Tack för svaret sötnos, det här är inte fragbite. Jag inväntar ett seriöst tills vidare, kthxbye. Citera
Recommended Posts