kraclob Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Har som vana eller o-vana att alltid se på någon tv-serie när jag spelar poker och hittills har det funkat bra men efter precis sett ut Twin Peaks. Skulle jag behöva lite tips på bra Tv-serier att spela poker till. Serien/Serierna ska helst vara färdig producerad/de så man slipper skifta mellan olika serier under en session och helst inte vara för påfrestande för psyket. Det sista Twin Peaks avsnittet var lite i värsta laget. Så nu är det bara att bomba med förslag! Citera
[A] Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Kanske lite uppenbart svar men Simpsons tycker jag är en utmärkt poker-serie. Sätter mig alltid vid ett bord när det går på kl 18. Ett tips är ju att köpa (läs ladda ned ) alla 17 säsonger..Då har du för några sessioner allafall. Annars tycker jag att alla 'natt-serier' fungerar, du vet de där serierna som är så dåliga så att de har blivit banlysta från dag-/kvällsTV. A-team (tittar jag på nu), Texas Walker, gamla Batman etc. "I pitty the fool that tiltar!" Citera
tikhal Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Prisonbreak var fint. Gud vad jag önskar att det kommer en 24h kvinnofängelsetkanal på digitalboxen. Citera
[A] Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Prisonbreak var fint. För bra, försökte pokra med den men missade bara massa och fick spela tillbaka, sedan gick jag all-in på 72o. Nee, för bra serier rekommenderas inte. Citera
moody Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Prisonbreak var fint. Gud vad jag önskar att det kommer en 24h kvinnofängelsetkanal på digitalboxen. Skönt å höra att jag inte är ensam om att se det Citera
kraclob Postad 9 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2006 Prisonbreak var fint. Jag vet, lite jobigt att nästa avsnitt inte kommer förrens i mars. ]Simpsons tycker jag är en utmärkt poker-serie. Tycker man får för mycket av simpsons som det är och sen har man ingen koll på vad som man har sett och vad man inte sett. Nästa projekt tror jag blir tredje skiftet från början. Sen kan du gärna berätta vad som är charmen med kvinnofängelset? Citera
thekid Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Varför la de ner Oz? Varför!?!?! Kom tillbaka med nya eps!! Citera
Dahlberg Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Varför la de ner Oz? Varför!?!?! Kom tillbaka med nya eps!! Gör som alla andra Oz torskar, köp alla boxar Citera
Quper Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Bästa är nog att se en bra serie som alla redan har sätt förut, låt säga prison break men episoder som alla redan sett så man slipper följa med riktigt hur det går i episoden. tror simpsons är för roligt att se även om man sett avsnittet innan för att det ska gå bra, gäller mest live poker dessa tips Citera
StarfiGhtr Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Jag kan som alla andra rekommendera Simpsons, ingen vanligt funtad människa har väl missat den serien Andra bra tips är: "The Wire" -> http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=49580&subsite=movies&&ref= "The Office" -> http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=34184&subsite=movies&&ref= "Extras" -> http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=48194&subsite=movies&&ref= Citera
ji-_-ge Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Varför la de ner Oz? Varför!?!?! Kom tillbaka med nya eps!! Gör som alla andra Oz torskar, köp alla boxar Vart kan man köpa OZ box? Citera
erik87 Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Tja, både 24 och The Oc är ju bra. Citera
Suppe Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 My name is Earl är en rätt skön serie. Citera
Pimpen Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 The Shield !!!! Helt sjukt bra polisserie. Förtjänar dock full uppmärksamhet så passar kanske inte att lira samtidigt. Citera
Ekenstar Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 My name is Earl är en rätt skön serie. Visst är det en bra serie, men kanske inte så bra att se den och spela poker samtidigt. Mina tips på serier att pokra till är 21 Jump Street och Buffy The Vampire Slayer, inte alltför avancerade handlingar som tar bort uppmärksamheten från pokerborden. Citera
snudde Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 om twin peaks var en bra pokerserie så kan jag tipsa om carnivale, sjukt bra och snygg serie om en cirkus/freakshow i "the dustbowl" på 30(?)-talet, lynchs favvodvärg leder ciruksen. lades tyvärr ner efter 2 säsonger pga 2m$ per avsnitt i kostnad Citera
cassano Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 My name is Earl, Sex, Love and Secrets. Just nu kollar jag på Starsky & Hutch S 1 och S 2 funkar hur bra som helst Ska aldrig mer kolla på Lost samtidigt som jag spelar.. det går fan inte! Citera
P_kungen Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Sett The 4400 medans jag lirat. Tycker den är riktigt bra.. Citera
kfluffie Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Ett par WPT är aldrig fel. CSI är en bra serie som jag kolla på samtidigt förut men då fokuserar man på mycket på serien och kollar vad som händer medan ett WPT-avsnitt gör det inte så mycket om man missar en och annan minut medan man tänker vid bordet! Citera
Hickmott Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 The Shield !!!! Helt sjukt bra polisserie. Förtjänar dock full uppmärksamhet så passar kanske inte att lira samtidigt. Håller absolut med! Håller på och plöjer säsong tre nu. Men de bästa serierna att pokra till måste ju vara 25 minuters komedier av typen seinfeld, the office, simpsons, south park. //Hickmott Citera
Pimpen Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 The Shield !!!! Helt sjukt bra polisserie. Förtjänar dock full uppmärksamhet så passar kanske inte att lira samtidigt. Håller absolut med! Håller på och plöjer säsong tre nu. Men de bästa serierna att pokra till måste ju vara 25 minuters komedier av typen seinfeld, the office, simpsons, south park. //Hickmott Jag håller också på med säsong tre. Vet nån hur långt Z-TV har kommit? The Shield är lätt att fastna för. Just nu är jag helt "inne" i det. Har samma intensiva begär och bara måste kolla vidare. Tidigare har 24 och Lost skapat samma beroende. Citera
Recommended Posts