Dan G. Postad 8 Januari , 2006 Rapport Postad 8 Januari , 2006 Väldigt roligt att så många här uppskattar mina pokerlektioner, det måste jag säga. Tyvärr verkar många amatörpokerspelare göra misstaget att gå med i för många potter. Alla har inte tagit till sig det jag skrivit om vara disciplinerad, solid, tät, procentuell och allt det där. Därför har jag nu gjort en internet site där jag har sammanfattat mina lektioner. Där står allt man behöver veta för att spela rätt, samlat på en enda sida. Att göra det på flera sidor hade varit otänkbart. Ni finner resultatet av all min samlade erfarenhet, från Torsdagspoker i Lasses källare 1969 (som på den tiden hade VM-status), till den magiska kvällen då jag gjorde 350 fräscha på en hit-and-run på Jack Vegasen på Pizzeria Venedig i Sundbyberg. Dessutom får ni lära er en del om klädsel, vilket är nog så viktigt för den seriöse pokerspelaren, det måste jag säga. Observera att jag har gjort hela hemsidan själv, från första ettan till sista nollan. Jag har alltså inte knyckt eller lånat någonting. Mycket imponerande, det måste jag säga. Pump it or dump it, som de säger i USA. Länk till sidan Dan G. Nätdesignare, författare m m Citera
emil_c Postad 8 Januari , 2006 Rapport Postad 8 Januari , 2006 fattar inte vad alla har emot glimmen tycker att han är söt å har väll klonkat några tours? låt den söte mannen vara ifred, alla har vi känslor! Citera
Emilio Postad 8 Januari , 2006 Rapport Postad 8 Januari , 2006 Hahahhahahaha.. Årets. LOL.. Dan Glimne är en oerhört rolig prick. Citera
Dostojevski Postad 8 Januari , 2006 Rapport Postad 8 Januari , 2006 Kul sida! men kan ni inte sälja t-shirtar med dan glimne bilder istället? Citera
Recommended Posts