laito Postad 8 Januari , 2006 Rapport Postad 8 Januari , 2006 Vet inte om de nämnts innan hittade ingen tråd... Har dock fått reda på att en snubbe lyckades beställa en produkt som han hade 2K i vip för lite så ni bör nog kolla upp systemet. Citera
Ruff Postad 8 Januari , 2006 Rapport Postad 8 Januari , 2006 mmm, tack för tipset ska genast in å beställa en Breitling Chronomat Evolution bic Citera
Prizonic Postad 8 Januari , 2006 Rapport Postad 8 Januari , 2006 Hela det systemet är lite buggigt känns det som... De har inte dragit vipsen för nanon som jag beställde för 2 månader sen trots att jag påminnt HeyJohan. Citera
HeyJohan Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Det är klart att man kan beställa med för lite VIP på kontot. B2B's system gör det inte möjligt att kolla direkt mot kontot vad saldot är. Dock så stämmer vi av mot kontot innan produkten skickas. Så man kan beställa, man får en första bekräftelse på att varan är beställd, men inget kommer att skickas. Och försöker man blåsa oss blir vi inte lika trevliga längre. Mvh Johan Citera
Perli Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Och försöker man blåsa oss blir vi inte lika trevliga längre. Blir ni lika otrevliga som ni är trevliga annars så tänker iaf jag passa mig / Per Citera
Recommended Posts