Joshua Postad 15 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2004 Hej, jag undrar om det är möjligt att ta ut svenska kronor i bankomater på Åland eller om det bara är Euro som gäller? * RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joshua Postad 15 Oktober , 2004 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2004 På Ålandsbankens hemsida står följande: "Minibanker där du kan ta ut både euro och svenska kronor finns i Citykontoret, utanför huvudkontoret på Torggatan, i Sittkoffsgallerian samt utanför kontoren i Västernäs, Strandnäs och Godby." Jag antar att Minibanker är deras namn på bankomater. Jag har skickat ett mail till dem om hur mycket man får ta ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joshua Postad 18 Oktober , 2004 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2004 Man kan inte ta ut med VISA-kort i Ålandsbankens automater utan måste gå in i banken. Huruvida andra banker har automater för VISA-kort där man kan ta ut svenska pengar sa de ingenting om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts