Gå till innehåll

Expekt Online SM 18/10!

Recommended Posts

• Svars 156
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Jag är också utdragen... :/

Jag bettar rejält flopp, 7 :diamond: 5 :diamond: A :spade: floppar. Har AK på hand och bestämmer mig för att gå all-in.

Men icke! blev utdragen av triss i 7or.

$110 åt helvete men ska väl vara glad endå med tanke på att jag vann en 10k tournie i lördags natt.

Postad

$110 åt helvete men ska väl vara glad endå med tanke på att jag vann en 10k tournie i lördags natt.

Sådär kan man väl inte resonera. Vad som hänt tidigare är ju historia. :?

Grattis till den vinsten i allafall

Postad
gdaily redan ute bland dom 20 första!!

Vad hände Ola?

TT mot A4o, stor bet före flop av mig, floppen 235 regnbåge (jag betade, fick syn), sjua på fjärde (jag betade all-in) och en sexa på river och så var jag ute.

Hade tappat 400 i första potten, så jag hade runt tusingen före flop i denna pot

Men det var ju väntat, jag har ju hävdat att jag är riktigt riktigt dålig på nätpokertävlingar.

Postad

Och där var man ute... lyckades spela upp mig till 580, men det räcker ju lixom inte när blindsen snart blir 50/100. Hittar KQo och går all-in. Får syn av BB med A9s. Träffar floppen Qxx, men blir slagen av runner-runner flush... Utdragen för andra gången, denna gång värre än första dock. Inte min kväll...

Postad

går segt för mig...

Träffade trissen i kungar med AK och flop KKT, men han hade både färgdrag och stegdrag så han synade min all in.....färgen kom på rivern såklart. Tur han inte hade mera chips bara. Men lite surt ändå, hade suttit fint med dom chipsen

Postad

åkte ut redan efter tio givar :? Går all-in med AKo efter att ha träffat K på turn, får en syn och åker ut då rivern visar bordets 3e spader! givetvis sitter fi med AKs i Spader.

Hoppas det går bättre för er andra!

Postad

Satt med QJ och floppar in en kåk, har då 5,7k i stacken.

Flopp: KT9 (rainbow)

Check-raisar på floppen men han är synar min höjning.

Turn kommer T.

Jag bettar han callar.

Sista går jag all-in och fi visar upp KK.

Adios!

Postad
Satt med QJ och floppar in en kåk, har då 5,7k i stacken.

Flopp: KT9 (rainbow)

Check-raisar på floppen men han är synar min höjning.

Turn kommer T.

Jag bettar han callar.

Sista går jag all-in och fi visar upp KK.

Adios!

bra gjort att floppa kåk när flopen är KT9 ;)