Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Seat 1: Skalman5 ($223.30 in chips)

Seat 2: mvvmvv01 ($189.50 in chips)

Seat 3: strong x ($94.90 in chips)

Seat 4: dannnne888 ($99 in chips) Pocket 3or

Seat 5: JamSpoon ($177.50 in chips)

Seat 6: Banka Man ($37.50 in chips)

Seat 7: whos_house ($101.40 in chips)

Seat 8: MILLYHUNT ($100.30 in chips)

Seat 9: 10K-in-Clay ($132.45 in chips)

Seat 10: kevindon1 ($96.50 in chips)

ANTES/BLINDS

dannnne888 posts blind ($0.50), JamSpoon posts blind ($1).

PRE-FLOP

Banka Man folds, whos_house calls $1, MILLYHUNT folds, 10K-in-Clay folds, kevindon1 folds, Skalman5 folds, mvvmvv01 calls $1, strong x folds, dannnne888 calls $0.50, JamSpoon checks.

FLOP [board cards KD,JH,3H ]

dannnne888 bets $3, JamSpoon calls $3, whos_house folds, mvvmvv01 folds. (den här synen säger inte så mkt han kan ha vad som helst, svag K färgdrag osv.)

TURN [board cards KD,JH,3H,AD ]

dannnne888 bets $9, JamSpoon calls $9. ( här sätter ja honom på KJ / AK eller ett färgdrag, har lite halvsårt att sätta dom här spelarna på nåt, dom verkar aldrig vilja beta utan synar bara hela vägen)

RIVER [board cards KD,JH,3H,AD,KC ]

dannnne888 checks, JamSpoon bets $50, dannnne888 folds. (Känner mig verkligen slagen när kungen så ja checkar och han betar ungefär 2x poten, här blir jag väldigt misstänksam, sätter honom på KJ / AK och foldar, hade han betat ca 25$ hade jag nog tagit synen men när han beta 2x poten så kändes de helt klart onödigt)

Den där river beten känns väldigt konstig, jag själv tycker att de känns som att han slowplayat nåt rätt bra och vill ha betalt men det kan också vara ett missat färgdrag, en K + färgdrag kan de också vara men är de verkligen värt att ta synen här?

SHOWDOWN

JamSpoon wins $77.

Postad

Jag hade nog gråtsynat den handen.. hade aldrig kunnat sätta honom på A,K eller liknande som K,J suited etc med tanke att han bara checkade från BB..! Jag tror han sitter med missat färg och bluffar

Postad

skrev det till höger om där det står hur mycket marker jag har, 33 hade jag iaf men jag har sett spelare slowplaya de mesta på de här servrarna trots väldigt farliga brädor så ja hade faktiskt ingen aning om han hade bra eller om han bara synat med färgen och gör en brutal bluff på rivern.

Postad

Du hade ju kåk för tusan. Jag hade gått allin på river alla dagar i veckan! Det var nog en av de sämsta folds jag sett. Det går bara inte att folda i detta läge! Herre gud, hur ofta får man dolt sett som dessutom blir kåk?

Du hade garanterat bästa handen där!

Jag är övertygad om att han satt med KQ,KJ,Ax mm. När kungen kom på river blev han lättad, han trodde garanterat att han vunnit med triss.

Också möjligt att han bluffade eftersom du visade svaghet på river med en check.