Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Japp, det är verklighet just nu på Prima.

Pengaproblem? :lol:

Kanske har lånat ut kontot till sin lillebror om han har någon eller liknande, han kanske inte har något bättre för sig... Det finns MÅNGA förklaringar ;)

Postad
hehe nej. Säg att du gulade ett par millar. Skulle du då sätta dig och arbeta på NL50 igen? :lol:

jag har garderat mig mot det där, markera min text ;)

Postad
Är inte kontona personliga..jag undrar bara...kan man inte bli avstängd genom att låna ut till en polare....

Jo, men skulle du stänga av någon som genererade ett par miljoner till ditt företag? Tror inte chefen blir så glad då.

Postad
Är inte kontona personliga..jag undrar bara...kan man inte bli avstängd genom att låna ut till en polare....

Jo, men skulle du stänga av någon som genererade ett par miljoner till ditt företag? Tror inte chefen blir så glad då.

Va? Dom säger ju alltid att chefen älskar när de anställda tar egna initiativ :lol:

Postad

Jo, men skulle du stänga av någon som genererade ett par miljoner till ditt företag?

Kan man? Jag har aldrig hört att det skulle vara förbjudet att vara flera personer på samma konto. De som är det försöker inte heller dölja det på något sätt. Det som brukar vara förbjudet är att en person har fler konton. Eller är jag ute och cyklar?

Postad

Jo, men skulle du stänga av någon som genererade ett par miljoner till ditt företag?

Kan man? Jag har aldrig hört att det skulle vara förbjudet att vara flera personer på samma konto. De som är det försöker inte heller dölja det på något sätt. Det som brukar vara förbjudet är att en person har fler konton. Eller är jag ute och cyklar?

Du brukar väl typ fylla i namn/adress/personnummer m.m. när du reggar dig? Har nog kanske någe med att kontot är personligt, läser man "terms and cond.." så står det ofast klart och tydligen att endast DU får använda kontot.

8-)

Postad

Bra svar, men om nån klagar ok det står så i reglerna- blir dem tvinga till det eller? Det ska väl vara personligt om då dared inte kan följa det- i detta fall Per werner, ska han bara för att han ger sajten miljoner i rake kunna göra vad han vill då eller...

En en gång får man se bevis på hur dåliga sajterna är- ...ok poker skulle inte vara riggat lol....dem e så ärliga.

Postad
Bra svar, men om nån klagar ok det står så i reglerna- blir dem tvinga till det eller? Det ska väl vara personligt om då dared inte kan följa det- i detta fall Per werner, ska han bara för att han ger sajten miljoner i rake kunna göra vad han vill då eller...

Varierar ju säkert lite från site till site, men jag har svårt att tänka mig att ett konto inte skulle vara personligt eller att en site skulle stänga av ett konto bara för att flera personer lirar där. Det är troligen något de slängt med i användaravtalet "bara ut i fall att..." för att de kan och i praktiken inte bryr sig om att försöka verkställa. Skulle de sätta igång med det skulle det bli ett jäkla liv eftersom kontodelning är så vanligt.

Och självklart har siten rätt att låta Per Werner eller någon annan bete sig som de vill av vilken anledning de vill. Möjligen begår de någon form av löftesbrott mot dig som spelare om de lovat att göra på något annat sätt. Om PW gjort fel mot någon så är det mot siten och inte andra spelare.

En en gång får man se bevis på hur dåliga sajterna är- ...ok poker skulle inte vara riggat lol....dem e så ärliga.

Större delen av argumenten mot riggning förutsätter inte alls att siternas operatörer är ärliga.

Postad
ska han bara för att han ger sajten miljoner i rake kunna göra vad han vill då eller...

Har du nånsin sett en pokermanager stänga av chatten för en spelare på 100/200 för att han inte chattat på engelska? 8-)