Verbal__Kint Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Klart att det finns folk som är tennisintresserade som i så fall skulle märka det. Nu "hänger" inte jag i dessa kretsar så jag vet inte hur snacket går där. Men har har varit tennisens orakel i media i många år nu. Om han bara var en babblare skulle nog det ha hörts nått gnäll någon gång... eller? Har inte Glajmen varit pokerns "orakel" i media i flera år? Kanske att det whinas som fasen på diverse tennisforum på nätet? Skämt åsido, jag menar att det dels finns det en fysisk likhet mellan herrarna. Sen har de bägge en förkärlek av att dra anekdoter från historiska events och har otroligt mycket kuriosa-kunskap om deras respektive ämne. Sen tror jag inte att Björn har större chans mot Federer än vad Glajmen har mot Ivey men det känns irrelevant. Fan, själv lärde man sig ju spela tennis av de tecknade lektionerna av Björn Borg i buster... Jag tycker fortfarande att liknelsen är bra. Glimne ÄR pokerns Björn Hellberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Isha Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Hjort said it all. Senaste posten var nästan för ett årsen och du drar upp den för att säga det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 Nu påstår han indirekt att A5 och A2 slår vår AT på brädan A85-2-8. http://www.aftonbladet.se/poker/glimnespokerskola/article835441.ab Edit: Dessutom är hela analysen korkad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 Nu påstår han indirekt att A5 och A2 slår vår AT på brädan A85-2-8. http://www.aftonbladet.se/poker/glimnespokerskola/article835441.ab Edit: Dessutom är hela analysen korkad. Jo, men vadå, A5 och A2 ger ju trepar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts