Gå till innehåll

Hur länge spelar ni max per dag?


Buskas

Recommended Posts

Hej,

 

Funderar på hur länge per dag det är klokt att spela. Om man spelar turneringar och kommer en bit drar det givetvis ut på tiden men vad tycker ni om CG?

 

Personligen klarar jag ungefär 2h innan jag tappar koncentrationen och tar dumma beslut.

 

Förstår att det är individuellt för alla men det är ändå intressant att veta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm känner mig lite beroende...

 

Oftast sätter jag på datorn vid 17-17:30 när jag kommer hem från jobbet sen kan det ibland bli poker till 1-2... :?

 

Men har alltid massa pauser och eftersom jag mest spelar turneringar så kan det som sagt dra ut på tiden och bli sent (rätt ofta eftersom jag är så j*vla bra :lol: )

 

Så ibland upp emot 8 timmar i sträck med små pauser om jag kommer långt. Koncentrationen är alltid på topp från bubblan. Sämst brukar jag spela vid 21-22... Vet inte varför?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser alltid till att ta en ordentlig paus efter 2-3 timmar. Fyller oftast på blodsockret och sträcker på mig. Om jag är pigg så kan det dock bli en massa 3-timmarspass på en dag. Om jag är lite hängig kanske det bara blir ett, rent av på en lägre limit än vanligt.

 

Jag spelar inte trött. Det är väl enda regeln. Tar tillräckligt med pauser för att rygg och axlar inte ska krascha, vill ju inte förtidspensioneras vid 33 liksom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har som regel att aldrig spela mer än 24 timmar på ett dygn. Den gränsen har jag nått 2-3 gånger. Tror jag är ca -250 BB på dessa session.

 

Du får inte sluta förrän du är på plus igen.

 

Precis min uppfattning, men efter 34 h vid samma bord utan paus gick det liksom inte längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...