Skanke Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 Spelade en tio euros rebuy, vi har är ITM. Ca 25kvar.. Jag har 52,000 ligger top tio, Fi har 44,000. Blinds 750-1500 Jag sitter med A K , det foldas fram till mig. Jag höjer upp till 4000tot. Fi synar i sb, alla andrar kastar... Ingen direkt read på Fi då jag är nyinflyttad. FLOP 4 8 4 Fi bettar ut 8000. Vad ska Skanke göra nu tycker ni??? * RP, pillar till "NLT - Trn" - QoS * Citera
Djens Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 Luktar pottköp, jag tycker skanke ska trycka in, en trolig hand e väl typ 8X-QQ mot vilken du e favorit. Citera
Skanke Postad 5 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2006 Jag kom så långt att jag drog stapeln i botten och sedan tvekade jag, en tvekan jag tror beror på att jag har hamnat precis ITM ett flertal gånger sista tiden bara för att åka på nån jävla grej. Jag var sugen att finalborda heltenkelt. Jag gillar inte heller att gå upp i gigantiska potter utan någonsomhelst känsla av motståndaren. Som Djens skriver luktar det A8 eller högre PP. Jag tvekade iallafall så länge att jag autofoldades,(inget ljud på ) Kom till slut trea efter att mina AA fått smaka på sigges JJ när vi var fyra kvar. Satt då kvar med 1,12BB bara för att få se Benke och Sigge gå allin mot varandra handen efter med resultatet att Skanke kom en plats högre . KQ vs AJ hade de..... Citera
lill-z Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 Det är bara att trycka, två överkort plus nötdraget, all-in blixt Citera
richardd Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 du har ju fold equity där mot en del händer så in med steken Citera
HurraGurra Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 9 gånger av tio kastar jag in degen där, detta blev den tionde så nu har jag nio raska då jag inte behöver tänka.... Citera
Skanke Postad 5 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2006 Förra inlägget skrev jag oxå hemma hos en polare Citera
Recommended Posts