imanz Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 "Bäst bonus verkar Martins poker ha med 100% upp till 600 dollar. 25hpoker, No1gaming och Potraiser har också hyggliga bonusar upp till 200 dollar " fastän de ändå har nämnt att de e euro måste hitta en signupcode för 25hpoker,,verkar vara en bra site http://www.aftonbladet.se/vss/poker/story/0,2789,757134,00.html * RP, la till "ARTIKEL: B2B", flytt till Poker i Media - QoS * Citera
TotalFarsa Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 Huga, om inte Aftonbladet passar sig så kommer de att tappa i trovärdighet! Eller vänta lite, det skeppet har redan seglat... /TF - som f.ö vill tacka stitchio för att att han skriver "dom" istället för "dem" Citera
Emilio Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 De nämner heller inget om alla serverproblem B2B har. Kan det månne vara så att Ken har en fot inne i detta och hjälper kompisen Martin genom att inte riktigt hålla sig till sanningen? Citera
TotalFarsa Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 De skriver ju iofs att javaversionen av klienten har lite buggar och kan vara strulig, men nej, inte beskriver de serverproblemen ordentligt... Ett problem med såna här undersökningar är ju att de inte beskriver hur de har tagit fram sina fakta, vilket jag tycker är av intresse för att jag överhuvudtaget ska tillägna texten någon form av seriosistet. Men visst, det var ju aftonbladet vi pratade om De klankar iofs ner på turneringsstrukturen... Alltid nåt... /TF Citera
cheunce Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 Jepp B2Bs servrar suger just nu våt ullstrumpa. 6 manna tar ju hur långtid som helst att spela. Varje hand tar ju längre tid än en hand på 10 manna på party Citera
imanz Postad 5 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2006 aja,,, syftet var inte att klanka på b2b eftersom jag bara spelar på heypoker o är väldigt nöjd,,syftet var snarare att syfta på fel skrivningen,,dollar och 25(!)hpoker ! så ni behöver inte skriva skit om b2b Citera
cheunce Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 aja,,,syftet var inte att klanka på b2b eftersom jag bara spelar på heypoker o är väldigt nöjd,,syftet var snarare att syfta på fel skrivningen,,dollar och 25(!)hpoker ! så ni behöver inte skriva skit om b2b Syfte och utfall är ofta helt skillda saker Spelar själv på Heypoker och är nöjd med em men inte med B2Bs servrar Citera
TotalFarsa Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 aja,,,syftet var inte att klanka på b2b eftersom jag bara spelar på heypoker o är väldigt nöjd,,syftet var snarare att syfta på fel skrivningen,,dollar och 25(!)hpoker ! så ni behöver inte skriva skit om b2b För tydlighetens skull vill jag bara påpeka att ordet "de" i följande mening:Huga, om inte Aftonbladet passar sig så kommer de att tappa i trovärdighet! Eller vänta lite, det skeppet har redan seglat... syftar på aftonbladet och inte B2B /TF - vän av syftningsfel Citera
ladatarzan Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 fel skrivningen Det heter väl felskrivningen? Citera
Hasselby Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 hmm.. går det att skriva mindre fel? Jag menar, de skriver fel och missar på en siffra. Citera
Recommended Posts