Gå till innehåll

Homegames


RainDraw

Recommended Posts

  • Svars 121
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Skräll...... 0.50-1 nl turbo holdem har lite tur i starten åh lyckas töma 2 spelare... sitter nu med 325usd. Ska precis gå ut så får jag big blind... ok den kan man ju se 6 7 suited en reisar till 4 usd... jag synar....

FLOP 6 6 7 jiii tänker jag! floppar huset mongot betar ut 10 (kommer ej i håg vad super mega bö* fa* hette men han får hetta mongot här. Jag stek synar.. turn J han betar ut 22 usd jag reraisar till till 66 han fundederar en stund men synar till slut .... hmmm va kan mongot ha tänker jag... river A mongot betar ut 80 jag reraisar all in mongont hade ungefär lika mycket som mig,, han blixt synar åh visar AA

 

kanske dåligt av mig där på rivern åh klämma till så hårt men men....

 

Tack för kaffet!!!!

:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...

Herman väckte tanken om en grindarkväll..

Jag har lite plats över och ett trådlöst bredband.

 

Tänkte att nu på skärtorsdag kunde passa?

 

Ta med en laptop och kom..

 

Herman tror att trådlöst nätverk supportar hur många datorer som helst men jag är lite mer skeptisk och tror att bredbandets 5 ip-adresser är gränsen..

 

Finns det intresse så kan jag lägga några öl på kylning... Finns plats för pokerbord i ett tomt vardagsrum också om nån har ork att kånka hit ett bord.

 

Tyvärr har jag ingen fungerande TV så ni som tänkt kolla på melodifestivalmusik blir besvikna....

 

/Sverpan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du BBB så delar deras DHCP bara ut 5 ip adresser precis som du säger, sitter du bakom en trådlös router så är det den som begränsar antalet anslutningar.

 

Johan har inte ordning på´t.

 

Om jag får en flaska Fernet Branca så kommer jag.. kommer dock inte spela..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du BBB så delar deras DHCP bara ut 5 ip adresser precis som du säger, sitter du bakom en trådlös router så är det den som begränsar antalet anslutningar.

 

Johan har inte ordning på´t.

 

 

Det e precis det jag har...! Men dock vet jag ju inte om Nicke har ett modem med trådlös funktion.. eller om han har en värsting Susanne Router

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menar Wövaw?

 

Tja, jag vet inte om nån kommer, jag kommer nog ändå att köra 5050pokers frirulle här hemma ikväll. 2000$ i potten och troligen max 500 med... Känns som bra värde på en frirulle.

 

Sen kanske det blir lite cashgame också.. Hehe, det är ju kul nu..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Imorgon onsdag tänkte vi lira lite poker hemma hos mig, tänkte mig att klockan 1800 kan vara vettigt.

Vi värmer med en 9-manna sit n go och sedan blir det väl cashgame hoppas jag.

Inga "highstakes".

 

Jag sätter taket på max 9 pers så först till kvarn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...