RainDraw Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 I brist på pokerintresserade vänner så letar jag efter ett nya... Jag har inga krav på längd och vikt på mina nya vänner, bara att dom tar så lite av mina pengar som möjligt. // Fredrik Karlsson Citera
Mjukis Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 bara att dom tar så lite av mina pengar som möjligt. // Fredrik Karlsson Då har du kommit fel, hänvisar dej till lunarstorm.se Pm:a ditt nummer så ringer jag när det är aktuellt med homegames... Citera
RainDraw Postad 5 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2006 Gjort! Hur ofta lirar ni och vad handlar det om för stålar? Fan spelade min första "riktiga" livepoker första gången i WBP för tre omgångar sen så jag är ute efter mer erfarenhet. Känner verkligen att jag saknar det när vi sitter i turneringarna... Måste träna upp mig nu så jag kan regera på den nystartade klubben i Borås när jag åker hem igen... Citera
Willy_Wonka Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 Mjukis: jag e sugen som fan på lite homegames, det är bara att ringa om ni är kort med folk //basket-matte Citera
Mjukis Postad 6 Januari , 2006 Rapport Postad 6 Januari , 2006 Jag sitter i Åre för tillfället så hemma hos mej blire svårt att spela. Om benen klarar sej så kommer jag hem till mitten av nästa vecka, ringer in er "rookies" så kan vi ta ett lir. Ni andra som ofta spelar homegames kan väl posta era nummer här så killarna får spela lite. Jerker Lindblom spelar ofta hemma hos sig, likaså Jesper Benzein, vill inte posta deras nummer här men de står med i telefonkatalogen. Ring dom och hör, Jerker spelar väl 12 gånger i veckan Citera
OzzzaJa Postad 7 Januari , 2006 Rapport Postad 7 Januari , 2006 Jag, willy wonka och några (superduper) tomtar brukar spela hemma hos mig på köksbordet, typ 6 pers med låg buy in så de kan bli ganska oseriöst... skulle ju kunna vara kul att slå ihop med några andra som lirar...? Citera
RainDraw Postad 7 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2006 Ska vi inte slå ihop något ikväll då? Citera
baros_milan Postad 8 Januari , 2006 Rapport Postad 8 Januari , 2006 tja det ska nog gå o ordna ska höra med jerka i morgon så fixar vi säkert det så i morgon får ni ha koll! Citera
baros_milan Postad 8 Januari , 2006 Rapport Postad 8 Januari , 2006 klocka 19:00 hos jerka bara slå en signal om ni sugna... Citera
Mjukis Postad 8 Januari , 2006 Rapport Postad 8 Januari , 2006 Han menar nog ikväll, dom brukar sitta o spela hela natten så du hinner nog va med på ett par spel. Pm:a ditt mob nummer Fredrik så skickar ja över Theos och Jerkers nummer... Citera
DiegoForlan Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Fan blire någe till helgen lr? Skulle kunna tänka mig att ge bort några kronor till er jäklar medans jag dricker bira o förbereder mig för utgång Citera
Willy_Wonka Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Fan blire någe till helgen lr? Skulle kunna tänka mig att ge bort några kronor till er jäklar medans jag dricker bira o förbereder mig för utgång jag är på! Citera
DiegoForlan Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Fint.. Lördag då ! Men vart ? Nån som har suget med läga ? Jag lovar att inte bli för full redan på pokern Liret tas ändå lite seriöst asså ; Citera
Andersson1 Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 mjukis hör av dig när du är hemma.. vi måste ju köra lite. men håll koll på valörerna på markerna! överbett!!! Citera
Mjukis Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Är hemma torsdag morgon, så ett lir kl 0700 hos mej? Hos mej spelar vi med Expekt markerna så där har ja koll på valörerna Ville ju iof ha en syn på mitt lilla överbet..men men hoho Citera
DiegoForlan Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Är hemma torsdag morgon, så ett lir kl 0700 hos mej? Hos mej spelar vi med Expekt markerna så där har ja koll på valörerna Ville ju iof ha en syn på mitt lilla överbet..men men hoho Ska vi säga freda kväll då lr? Citera
Andersson1 Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 haha 0700 kan bli bra.. börjar jobba halv 9 men räcker nog med 1.5 timme mot dig nej men bare ring. fredag kväll tycker jag låter rätt bra jobbar ett stund vet jag men det ordnar sig.. Citera
DiegoForlan Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 freda e ledigt här me ! så säg till om det låter attraktativt.... ps. inte raggning nu asså Citera
Mjukis Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Lir hemma hos mej ikväll ca kl 1830. Bara att ringa om ni e på... 070-7792491 Citera
some1blue Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Man behöver ju inte vara med så ofta för att fortfarande vara het... Lirar inte på söndag om de inte blir fler anmälda, då kör vi ett homegame istället nånstans!? Citera
OzzzaJa Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 de e väl ingen som vågar lira idag väl? (fredag 13e) Citera
Mjukis Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 ok.. vi tar ett lir hos mej ikväll... Kl 18 eller?! Ring eller posta här om ni ska va med... 070-7792491 Citera
RainDraw Postad 17 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2006 Jag är sugen, erik brorsson också. Vad lirar ni om för cash och hur många blir det? Citera
Recommended Posts