Gå till innehåll

Sitebyte


Tiggr

Recommended Posts

Har spelat på b2b under 2 år och trivs med nätverket men blev lite sugen på att testa något annat.

Så jag signade upp till Empirepoker och det verkar vara ganska låg nivå på spelet.

Nu i början spelar jag lägre än normalt för att komma in i klienten. Någon jag märkt är att slidebaren för raise är väldigt svårhanterlig och detta gör iallafall på lägre nivåer att folk överbettar de flesta potterna till jämna $.

Själv vill jag köra mina standard bet men känns jobbigt att spela 4 bord och manuellt göra betten.

 

Någon som har erfarenhet av detta och/eller kommit runt problemet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen erfarenhet av just den sidan, men allmänt tips är att skriva betarna speciellt om man kör fler bord. funkar öven med ojämna bets om man spelar lite lägre.

 

akta dig oxå för sidor som har bet-pott knapp då det kan göra vissa fiskar mkt farligare o draghänder obrukbara. exempel ultimate bet.

 

mkt bättre med all in knapp som på crypto nätverket. folk ställer fler händer på de lägre nivåerna 1-2 o nedåt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis som rosen säger, skriv in beloppet istället. Var dock uppmärksam på att använda . och inte , . Eller var det tvärtom? Ska du betta 1.45 så blir det 145 om du råkar göra fel. Så det måste man vara noga med.

 

Jag spelar 0.5/1 och jag bettar bara jämna heltal. Är potten $3.80 så bettar jag $2-$5 beroende på hur det ser ut i övrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...