Hristo Postad 5 April , 2004 Rapport Postad 5 April , 2004 Har laddat ner Pokertracker och laddat in 300hh. Vad bör jag titta efter så här direkt? Preflop %? Hur jag spelar från en viss position? Vad brukar ni titta efter? Citera
Nusseman Postad 5 April , 2004 Rapport Postad 5 April , 2004 Du ska inte titta efter nåt på 300 händer. Tiodubbla databasen så kan du börja snegla lite men 300 händer är alldeles för lite för att dra några slutsatser. Citera
baller Postad 11 April , 2004 Rapport Postad 11 April , 2004 Efter 300 händer kan du se på tex: Vol. Put $ in Pot, Saw flop all hands Siffrorna kommer inte vara specifika efter ett så litet urval men du kan i alla fall se så att du inte ligger allt för långt bort och spelar allt för många händer (inom ett visst spann eller liknande) preflop raise och aggression kan man också se på, inte för att siffrorna kommer säg speciellt mycket men man kan i alla fall kolla så att man inte är helt utanför banan... Men det är, som Nusseman menar, inte möjligt att dra några slutsatser efter så litet urval av händer... Citera
stroem Postad 15 April , 2004 Rapport Postad 15 April , 2004 ok. när man har 3000 händer då. vad ska man börja kolla efter då? Citera
Hjort Postad 15 April , 2004 Rapport Postad 15 April , 2004 ok. när man har 3000 händer då. vad ska man börja kolla efter då? Fortfarande inte tillräckligt stort urval. Fast lite mer seriöst, vad vill du veta? Citera
MrFroggyX Postad 15 April , 2004 Rapport Postad 15 April , 2004 Har laddat ner Pokertracker och laddat in 300hh. Vad bör jag titta efter så här direkt? Preflop %? Hur jag spelar från en viss position? Vad brukar ni titta efter? Tja ladda in 3000 händer.. så stämmer det lite mera med verkligheten.. därefter kolla här: http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=&Board=inet&Number=611357&fpart=&PHPSESSID= Du kan också kolla här för lie mer förståelse: http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=&Board=inet&Number=464069&fpart=&PHPSESSID= (Bläddra ner till MS Sunshine's post) Lycka till! Citera
QoS Postad 15 April , 2004 Rapport Postad 15 April , 2004 Det känns som pokerstudier det här, flyttar tråden. Enjoy! - QoS Citera
Recommended Posts