solat Postad 4 Januari , 2006 Rapport Share Postad 4 Januari , 2006 Har inte spelat så länge när denna dyker upp. Spelet verkar dock vara ganska försiktigt med få preflop höjningar. Game # 208313831 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,10/0,20 - Table "Kil" Game ended 2006-01-04 12:04:02 GMT+01:00 Players: Pamir (EUR 17,47 in seat 1) BuFFy_B (EUR 8,24 in seat 2) ElChefe (EUR 14,38 in seat 3) physmcfc (EUR 18,46 in seat 4) -noname- (EUR 19,28 in seat 5) solatt (EUR 20,50 in seat 6) Lazze76 (EUR 73,20 in seat 7) bettis (EUR 32,15 in seat 8) Dealer: BuFFy_B Small Blind: ElChefe (0,10) Big Blind: physmcfc (0,20) solatt was dealt: Jd - Js Höjer 4bb. Ok? -noname- Fold solatt Raise (0,80) Lazze76 Fold bettis Call (0,80) Pamir Fold BuFFy_B Fold ElChefe Fold physmcfc Fold Flop Th - 3d - 5h Fin flop för J-J. Finns många otäcka kort som kan komma så jag betar ut. solatt Bet (1,20) bettis Call (1,20) Tänker att han kanske sätter mig på 2 höga kort och själv träffat nåt litet. Alternativt att han har färgdraget. Turn Th - 3d - 5h - 4d Känns fortfarande som jag är bäst. Väljer att beta ordentligt om han har färgdrag. solatt Bet (4,25) bettis Call (4,25) Känns lite olustigt när han synar igen, men jag har sett konstigare syner med färgdrag. A-10 är inte omöjligt heller. 10-10, 3-3, 4-4 är väl möjligt, men borde man inte höja med ett set när färgdrag finns ute. Överpar är väl också möjligt, men jag trodde inte det när han bara synade preflop River Th - 3d - 5h - 4d - 5d solatt Bet (8,25) bettis Call (8,25) Idiotbet, jag vet. Den enda handen jag kan slå är väl A-10 antar jag. Förrutom på river, borde jag lugnat mig lite tidigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 4 Januari , 2006 Rapport Share Postad 4 Januari , 2006 checka river Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solat Postad 4 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2006 eh ja jag vet. Hjärnsläpp eller nåt konstigt i filen. Men borde jag lugnat mig före rivern. Vad sätter ni honom på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gekko Postad 4 Januari , 2006 Rapport Share Postad 4 Januari , 2006 eh ja jag vet. Hjärnsläpp eller nåt konstigt i filen. Men borde jag lugnat mig före rivern. Vad sätter ni honom på? Tycker du spelade handen rätt bra, check syna river är väl de enda. Måste ju betta både flop och turn med den handen. Jag är rätt övertygad om att han inte sitter på TX eller ett set/triss, utan QQ eller KK och har spelat handen som en riktig tomte. Det är sånt här som händer när man möter mega passiva idioter som inte kan spela poker. Anledningen till detta är att han bara synar ner hela vägen, han vågar inte höja eftersom han är rädd för AA. Däremot synar han gärna ner. Att han inte har ett set framgår också av att han inte raisar på rivern, till och med den fiskigaste fisken känner igen en kåk. Det är iaf min analys... Kanske är helt fel, han kanske har 55 och är rädd för AA på river vad vet jag Men då blir jag tämligen förvånad. mvh Ola Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts