Myssion Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Glimne hade ju i sin bok nån ärkeuppenbar listning över anledningar att checka. Min fru har utvecklat spelet ytterligare... Från frugans klonk-o-slaskdagbok: "Frugan limpar in från cutoff med A7 och alla limpar med fram till BB som dröjer lite... "Checka då, bögjävel", säger frugan... Bögjäveln checkar och floppen kommer 237 regnbåge. Alla checkar (tidigare har alltid någon stackars sate hittat min-bet knappen...) fram till frugan som också checkar. "Du betar inte?", undrar jag. "Nä, jag tyckte det var så roligt att alla checkade, så jag var tvungen att checka jag också"... Hmm, intressant strategi, funderar jag... " Citera
spyse Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Vet inte riktigt vad du vill ha sagt med tråden, men jag tycker att floppen som kommer är farlig med många limpare, finns stor risk att någon sitter med 22/33/54 och suckern som sitter med 65 och drar in sin stege på rivern. Citera
Svinto Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Vet inte riktigt vad du vill ha sagt med tråden, men jag tycker att floppen som kommer är farlig med många limpare, finns stor risk att någon sitter med 22/33/54 och suckern som sitter med 65 och drar in sin stege på rivern. Nån kan dra ut mig på rivern så det är lika bra att ge upp? Heh. Citera
spyse Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Vet inte riktigt vad du vill ha sagt med tråden, men jag tycker att floppen som kommer är farlig med många limpare, finns stor risk att någon sitter med 22/33/54 och suckern som sitter med 65 och drar in sin stege på rivern. Nån kan dra ut mig på rivern så det är lika bra att ge upp? Heh. Vet inte om ironin i det sista jag skrev blev lite otydlig, men uppskattar vilka tänkbara händer han/hon kan vara uppe emot. Citera
Recommended Posts