Gå till innehåll

HU-match, rätt eller fel?


Monkey

Recommended Posts

Satt just och spelade en HU-match varpå motståndaren är "sitting out" efter ett tag. Jag gör då som jag gjort förrut, nämligen höjer varenda hand för att få hans BB. :D

Men är det rätt att göra? Hör det till att man då bara ska lägga sig och vänta på den andre att återkomma eller så man försöka vinna lite på det?

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, man automatpostar väl inte om man är sitting out?

 

Förövrigt borde alla som kör sitting out längre än 5 minuter bannas för gott.

Jag fattar inte hur folk kan lämna bordet utan att...lämna bordet. Ok om man skall göra något kortare ärende men annars borde det fan vara skottpengar på sådana idioter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror väl på vilken personlighet du har... vissa tycker att det är deras rätt att göra så och gör det så fort dom får chansen och andra tycker det är fusk.

 

Hur får man det till FUSK??

 

Själv jag höjer jag varje hand 100 gånger av 100 om motståndaren bara försvinner. Det har inte med pengar att göra, utan tid. Vem orkar sitta och vänta på en kille som EVENTUELLT kommer tillbaka? Tid är pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, man automatpostar väl inte om man är sitting out?

 

Förövrigt borde alla som kör sitting out längre än 5 minuter bannas för gott.

Jag fattar inte hur folk kan lämna bordet utan att...lämna bordet. Ok om man skall göra något kortare ärende men annars borde det fan vara skottpengar på sådana idioter.

 

Han snackar nog om HU SNG och inte cahsgames :) Förövrigt väntar jag aldrig in motspelaren,,gratis pengar säger man väl aldrig nej till? :D;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...